Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

16.10.21

Novinky v knihovně

Neodolala jsem a musela jsem nakupovat. Ještě mi mají přijít další knihy.
Ale teď k těm, co doma už mám. Jedná se o edici Katecheze do kapsy. Nemám ji bohužel kompletní a asi mít ani nebudu. Některé díly jsem nenašla v žádném knihkupectví.
Jdeme na to.
1. Proč chodíme do kostela? - Jan Sokol
2. Credo - Aleš Opatrný
5. Jak potěšit zpovědníka - Aleš Opatrný
6. Karikatury Boha - Kateřina Lachmanová
8. Slyší Bůh naše modlitby? - André-Mutien Léonard
9. Evangelizace s odvahou a citem - Michelle Moran
11. Abeceda partnerského vztahu - Giovanna Fumagalliová, Davide Biollo
12. Bůh milující nebo trestající? - Gabriela Ivana Vlková
13. Modlitba s Biblí v ruce - Angelo Scarano
15. Morálka do kapsy - Christoph Schönborn
16. Mše svatá pro začátečníky i mírně pokročilé - Radek Tichý
18.Tvůj křest a biřmování - Radek Tichý
17.Katolické speciality - Daniel Vícha
19. Křesťanství a okultní praktiky - Vojtěch Kodet
20. Znamení a symboly katolické víry - Les Miller
21. Breviář pro začátečníky i mírně pokročilé - Radek Tichý
22. Jedno tělo - Pavel Blažek
23. Co se děje ve svátostech? - Les Miller

Přečteno je 
- Proč chodíme do kostela?
- Credo
- Jak potěšit zpovědníka?
- Mše svatá pro začátečníky i mírně pokročilé
- Breviář pro začátečníky i mírně pokročilé
- Co se děje ve svátostech?
.
Teď sahám po katechezi s číslem 6 Karikatury Boha od Kateřiny Lachmanové.

Vaše čtoucí Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené