Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

31.10.21

25.10. - 31.10.2021

Tak a je po prázdninách.
V pondělí dopoledne jsem byla doma. Zašla jsem si akorát pro oběd do jídelny. Většinu času jsem četla Četnickou abecedu. Taky jsem chystala věci na dovolenou, krátkou jen dvoudenní dovolenou. A že toho v zavazadle bude. Pro jistotu.
Odpoledne hned po obědě jsem Četnickou abecedu konečně dočetla.
Později jsem si šla s kolegyní zahrát. Hrály jsme skoro dvě hodiny. Potom jsem si dala kafe a loupák. U večeře jsem koukala na Četnické humoresky. Potom jsem do noci studovala knihu Jak si vysloužit ostruhy od Horta Sterna. Parádní učebnice jezdectví. Už jsem ji četla několikrát (poprvé v roce 2008, potom 2009 a teď). Teď ji čtu asi potřetí a aby toho nebylo málo, objednala jsem si ji z Knihobotu. Tam jsem ji našla k prodeji. A je mi jasné, že se podle knížky nenaučím jezdit na koni. K tomu potřebuju koně a nějakého ochotného učitele.
Tahle je z knihovny. Je to poznat na bílých proužcích.
Do večera jsem četla. V úterý dopoledne opět chůze pro oběd a krmení kocoura. Začala jsem taky konečně házet věci do kufru. Dočetla jsem taky knihu Jak si vysloužit ostruhy. Tu výukovou část. Zbytek jsem dočetla až po obědě.
Dala jsem si i kafe a po kafi si šla zahrát. Hrály jsme dvě hodiny a měly jsme návštěvu. Přišla si nás poslechnout kolegyně a moc se jí to líbilo.
Potom jsem si dala sprchu a chystala snad poslední věci do kufru na výlet.
Středu a čtvrtek jsem strávila v přírodě a nádhernými zvířaty. S koňmi. Větší popis zážitků je v článku z pátku.
V pátek jsem hekala, skuhrala a užívala se endorfiny v krvi. Protože jsem jich měla docela dost. Stahovala jsem fotky z facebooku a od majitele farmy.
Nezapomněla jsem na kocoura a taky na kafe.
Odpoledne jsem si četla. Později jsem šla na poštu pro knížku Jak si vysloužit ostruhy (už mám svůj vlastní výtisk), do knihoboxu a na mši svatou. A skuhrala jsem.
Večer jsem pokračovala v četbě, zjišťovala, kolik mě bude stát případná jezdecká výbava a koukala stále dokola na fotky a videa. Udělala jsem si několik výřezů z videí.
V sobotu jsem se v posteli válela až do devíti. Nechtělo se mi vstávat a všechno, hlavně nohy, mě ještě bolelo. Dopoledne jsem četla a pomáhala. Odpoledne jsem dočetla knihu Fenomén C. S. Lewis a pokračovala knihou Rady zkušeného ďábla od C. S. Lewise. Byl tam krásný popis angličanů v druhé světové válce... To se musí přečíst.
U odpolední kávy jsem s mamkou vybrala fotky do kalendáře a pak jsem si vybrala fotky do svého kalendáře. Původně jsem chtěla fotky jen s koňmi, ale těch moc nemám a nebo jsou nekvalitní. Tak jsem svůj kalendář pojala ještě jinak, než jsem si myslela. Fotek za rok nafotím docela dost, teď jen vybrat.
Při četbě jsem poslouchala soundtrack z Pána prstenů. Zase se mi trochu zastesklo. No jo.
Pořád jsem si prohlížela fotky z Němčan. Jak já bych jezdila. Třeba by mi to pomohlo od bolavých svalů... Ale od bolavých kolen mi to asi nepomůže. Třeba se to časem zlepší.
V neděli dopoledne jsem byla na mši svaté. Nezpívala jsem, nehrála jsem. Jen jsem seděla, stála, klečela a hekala. To klečen bylo asi nejhorší. Koleno bolí...
Zbytek dopoledne jsem zaplnila krmením kocoura a četbou. Taky jsem se podívala prostřednictvím televize na Korsiku. Krásný ostrov.
Odpoledne jsem vyrazila na procházku. Venku svítilo sluníčko a pořád byl v okolí krásný podzim. Pár fotek mám, ale minulý týden to bylo krásnější. A ve středu a ve čtvrtek ještě krásnější, protože jsem se kochala podzimem se hřbetu koně.
U odpolední kávy jsem ukázala fotky a videa od koní. Potom jsem konečně dočetla Rady zkušeného ďábla a znovu se ponořila do Eucharistické duše. Ta je poněkud delší na čtení a staršího data. Snad to přečtu.
A to bude pro dnešek a celý prázdninový týden asi všechno. Zítra zase do práce. Takže krásný další první listopadový týden roku 2021. Jinak začíná sezóna svátečních řidičů, kteří směřují na hřbitov.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené