Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

14.9.21

Princezna zakletá v čase

 Krásná česká pohádka.
Kdysi dávno (asi první kovidová karanténa) jsem narazila a dokument Jak se točí pohádka, které bylo zrovna o této pohádce. Zaujala mě nejen názvem, ale také písní Tam za řekou.
Dneska jsem se konečně na pohádku podívala. A jsem spokojená. Prosím, neberte to jako nějakou recenzi. Prostě ze sebe potřebuju dostat první dojmy.
Princezna sympatická, princ krásný, příběh netradiční a svým způsobem neokoukaný. Nikdy jsem nic podobného neviděla ani neslyšela. Princezna bere osud do vlastních rukou. Nevzdává se a nakonec.... Vše získá. Herci až na pár výjimek jsou neokoukaní a neznámí.
V jednu chvíli mi to připomnělo jeden díl Hvězdné brány s názvem Časová smyčka.
Princezna v pohádce je prvně naštvaná, potom smutná, rezignující a nakonec bojující až do samého konce. Dokonce je schopná obětovat svůj život za lásku, což je vlastně cílem, ke kterému má dojít.
A byla svatba a žili spolu šťastně až do smrti.
Vaše Vanimaré

P. S.: Nesmím koukat na pohádky, pak je mi smutno, že prince nepotkám.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené