Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

23.8.21

Tovačov

Tak přidávám fotky z Tovačova.
Zaměřila jsem se spíš na zámek než na akci samotnou. Na prohlídku jsem nešla, ale informace o Tovačovském zámku najdete na jejich stránkách tovacov.cz.
A teď moje fotky. Jsou z mobilu.
Tovačovská Spanilá věž.
Asi nejstarší ještě neopravená část vodní tvrze Tovačov. Možná tam najdete i dělové koule.
Jedna z cest, kterými se k zámku můžete dostat. A není to ta hlavní, po které jsem přišla. Tahle byla na ni kolmá.
Tak to bude z Tovačova asi všechno.
Vaše dvakrát praštěná Vanimaré

P. S.: Dvakrát proto, že jsem v sobotu dostala dvakrát do hlavy. Poprvé jsem si dala svým vlastním mečem (to je tak, když se špatně kryješ a děláš pohyb, který do souboje nepatřil) a podruhé ve štítové formaci hradba, kdy něco na hrabu přiletělo (nevím, jestli to bylo kopí nebo danax).
V.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené