Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

9.11.20

Nová hračka

Tak jsem se rozhoupala a ....
... koupila si svou historicky (moje poslední dobo oblíbené slovo) první čtečku. Je to značka PocketBook (typ BocketBook Touch HD 3), protože Amazon Kindle byla jen v angličtině. Tak jsem to nechtěla riskovat, že bych musela všechno číst v angličtině. Na Heurece byla jako Top 1., recenze byly dost dobré, takže pro mě jasná volba.
A tady ji máme. 
Rovnou jsem si k ní koupila i obal.
Hned jsem si do ní natahala všechny možné knížky a pokračovala ve čtení knihy od Karla Maye Vánoce.
A neodpustila jsem si jeden obrázek z knihy. Old Shatterhand je v zajetí Krvavých indiánů a ukazuje jim, že je svobodný, i když je v poutech.
Vaše čtoucí Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené