Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

16.7.20

Dobrý den

Tak je to tady. Zakládám si nový blog, (založen kolem 19:00), protože ten starý bude co nevidět smazán. (Asi za měsíc.) Bohužel. Docela se mi tam líbilo, nechtěla jsem odcházet, ale nedá se nic dělat.
Budu se to tady učit trochu za pochodu, tak mě prosím omluvte za nedostatky. Toto je první článek na nové adrese. Z toho starého blogu to postupně všechno smažu. Smazala jsem tam většinu fotek. Brzy začnu mazat i články a postupně je budu zveřejňovat tady. Pouze ty vybrané. Nemá smysl zveřejňovat reporty z minulých let. Ty už zůstanou v šuplíku. Spíše zveřejním znovu příběh Ari, Bera  a Aranel. Možná i něco navíc. To ještě uvidím.
Snad přijdu i na to, jak sem vložit počítadlo Toplistu, což mi asi bude chvíli trvat. Nejspíš na to nepřijdu.
Trochu mi vadí ten bílý rámeček na komentáře. Zatím nevím, jak jej změnit. Rubriku jsem také zatím nebyla schopná vytvořit.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené