Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

17.2.20

Vikingská tunika

Zdravím, tak jsem se konečně dokopala k tomu, abych sedla k šicímu stroji a šila.
Měla jsem od října, ŘÍJNA!!! rozdělanou tuniku. Dnes jsem ji zdárně dokončila. Teď ještě vybrat barvu. Na stole mistraší dvě. Modrá a zelená. A teď se rozhodni, Vani, zelená nebo modrá? Maskovací nebo Ariina?


Zatím je bílá a snad mi něco nebo taky někdo pomůže vybrat správnou barvu. Modré mám spodní šaty, ale nebráním se jí. Taktéž modrou barvu má moje prvotina. Šaty se zvonovými rukávy.
Tak.
Vaše spokojená Vanimaré
P. S.: V anketě mi můžete pomoci s vybíráním barvy.
V.

P. P. S.: Tak tunika dostala modrou barvu. Hlavně proto, že modrá mi přišla vhodnější a také mi pomohl jeden hlas v anketě.
Díky.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené