Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

10.11.19

4.11. - 10.11.2019

Opět je tu neděle a následovat bude další pracovní týden. A co se dělo?
V pondělí práce. Celkem dost náročná. Děti si užívají zlobení. Naštěsstí jsem měla poslední hodinu v jiné třídě. Po pravdě tam chodím odpočívat. I když tentokrát to nebylo ono. Odpoledne jsem si šla zastřílet. Možná taky naposledy. Dala jsem si čtyři serie po deseti a šla šípy čistit. Už jsou pěkně špinavé, ale mě to nevadí. Zahrála jsem si na flétny a dala si s mamkou kafe.
V úterý opět práce. A jedna volná hodina. Zaplnila jsem ji prací, čím jiným, že? Odpoledne kafe a pokec s kolegyní. Taky mi došel KONEČNĚ balíček s novou liturgickou hrou DOCEBO. Hned jsem ji s kolegyní musela vyzkoušet. Dost jsme se nasmály.
Večer jsem šla do šermu. Tam jsem si užila hru vybíjenou. Dlouho jsem ji nehrála. Byla to trochu jiná verze. A v jednom kole jsem dokázala vyřadit ze hry tři protihráče. Následně jsme se věnovali bojovému šermu. Ten už mi tak nešel. Víc mě baví asi ten scénický. Ale vyzkoušela jsem si boje ve dvojicích a trojicích, a taky jsem dostala na hlavu policejní helmu. Nechápu, jak v tom můžou normálně fungovat. Osobně jsem v tom nic neslyšela. A taky jsem vyzkoušela upravený nátepník a rukavice. Večer jsem překvapivě nemohla usnout a bylo mi náležitě špatně. Jen nevím, z čeho. Usnula jsem až po půlnoci.
Ve středu ráno v práci porada, pak učení, hospitace a odpočinek. I když ne tak docela. Byla jsem nakoupit a myslím, že jsem i střílela. Následně jsem šla pracovat na diplomce. V muzeu jsem strávila necelé dvě hodiny a dost jsem vymrzla. Večer jsem spěchala na mši svatou. Zpívala jsem a dočkala jsem se liturgického mezidobí. Jen...
LITURGICKÁ POZNÁMKA: Nevím, kdo chystal neevangelní čtení, ale měl špatný cyklus. Poznala jsem to. Prosím, tento rok je cyklus jedna v liturgickém mezidobí.
Ve čtvrtek opět práce. Dosti únavná, ale zvládla jsem to. Nic jiného mi nezbývalo. Naštěstí jsem měla jednu hodinu volnou. Odpoledne kafe a zákusek s kolegyní a večer sbor. Zase z něj chodím se smutkem. Nevím proč, ale nebaví mě to. Zase mám takové divné období, kdy se mi do sboru nechce, kdy se mi nechce zpívat, hrát a poslouchat. Zajímavé, že v orchestru mi to nevadí. Tam si ráda zahraju. Asi je to tím, že ve sboru tak časo nehraju a jsem tam jakoby přebytečná. Nedostávám žádné "výzvy". Asi tak bych to nazvala. Je to všechno stejné, pořád jen součást sboru, žádné zajímavé činnosti. Nic nového se tam nenaučím. Což mi přijde jako velká škoda.
V pátek opět práce, odpoledne kafe a mše svatá. Orchestr nebyl. Místo toho jsem se chystala na sobotní cestu.
V sobotu jsem vstávala dřív než do práce. Do Olomouce jsem jela částečně autem a částečně vlakem. Na výuku jsem přišla trochu později. Výuka byla zajímavá. Měla jsem exegezi Nového zákona. Pak jsem zamířila na autobus a jela domů. Cesta byla celkem vklidu. Trochu jsem si i pospala, a kdyby paní vedle mě nemusela na záchod, tak bych spala celou cestu. Taky to nemohla vydržet až do Brna? Zbývalo čtvrt hodiny....
V Brně jsem potkala bývalou kolegyni z teologie. Dost jsme se nasmály, jako za starech dobrejch časů bakalářského studia.
Doma jsem všeho všudy byla asi dvě hodiny a šla jsem na florbal. Na to, že se mi nechtělo, tak jsem si dobře zahrála. Dala jsem si šest gólů a šla domů.
V neděli jsem byla na mši svaté. Liturgii jsem sledovala, ale asi jsem si na ni zvykla. V jednu chvíli mi přišlo, že kněz purifikaci velmi zrychlil. Ale to se mi asi jen zdálo. Zjistila jsem, že u nás ve farnosti bude setkání mládeže, ale je to v termínu, kdy jsem ve škole. Takže smůla. Zpívat nebudu. Dopoledne jsem si poslechla na Proglasu vzdělávací pořad Spojeni slovem: muži a ženy ve světové literatuře. Věnovali se zrovna Tolkienovi a Pánu prstenů. Tak jsem byla zvědavá. Součástí pořadu byla i četba úryvků. Na ty jsem se těšila nejvíc.
Po obědě jsem sledovala poprvé v životě křesťanský magazín. Bylo tam povídání o naší kapli a vlastně o celém bývalém cisterciáckém klášteře. A kromě toho i něco o Nové Říši a Vranově.
Odpoledne jsem se dívala na Stargate, dala si kafe, něco málo nachystala do práce a odpočívala.
A to bude pro dnešek asi všechno. Jsem na týden zase jedináček, tak si budu užívat.
Během týdne jsem asi dvakrát hrála na flétny, jednou si zastřílela z luku a šermovala.
Takže krásný další týden roku 2019. Za chvíli, asi za tři týdny začíná advent. Strašně ten čas letí...
Vaše Vanimaré

P. S.: Slíbila jse knížku Hravé psaní, tak tady je...
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené