Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

3.9.19

Radost na začátku

Neodolala jsem a musela jsem si na začátku školního roku udělat malou radost. Našla jsem v jednom internetovém obchodu pěkné repliky z různých filmů. A můžete hádat, který film je ten nej pro mě.
Ano, je to Pán prstenů. Moc se mi zalíbila jedna brož ve tvaru Lórienského lístku. Je prostě dokonalá.
Objednávala jsem si toho více, ale na tohle jsem se nejvíc těšila. Byla jsem zvědavá. Bylo to zabalené v krásné černozlaté krabičce a v tmavě modrém semišovém pytlíčku. Prostě krása.
Jinak jsem si objednávala ještě černý třičtvrtěkolový plášť. Z něj jsem také strašně moc nadšená. A eflí uši. Zatím jsem zkoušela jen ten plášť a brož. Ouška jsou stále v původním obalu. A v nejbližší době mi přijde luk se šípy a luostřeleckým nátepníkem. Už jen si pořídit meč a dýku, modré šaty a jsem jako Ari.
A to bude pro dnešek asi všechno. Jdu se psychicky připravovat na zítřejší výuku.
Vaše znovu školou povinná Vanimaré

P. S.: Zapomněla jsem napsat ten obchod. Je to fantasyobchod.cz. Určitě navštivte. Mám banner v menu.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené