Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

29.9.19

23.9. - 29.9.2019

Další týden za námi, první školní měsíc za námi a konec roku se nezadržitelně blíží. Tento týden utekl snad ještě rychleji než ten minulý. A co se dělo?
V pondělí práce. Pět hodin, ale pátá odpočinková hudebka v pětce. Tam si to užívám. Odpoledne nákup, odpočinek, šerm a lukostřelba. Večer Pán prstenů Společenstvo prstenu.
V úterý opět práce, tentokrát s jednou volnou hodinou. A o učení to taky moc nebylo. Šly jsme s dětmi na ukázku dravců. Odpoledne nákup a kafíčko s kolegyní. Večer jsem vyrazila do šermu. Jak to probíhalo tam, si můžete přečíst v článku Den po výcviku. Večer jsem koukla na kousek Pána prstenů Dvě věže.
Ve středu jsem totálně rozlámaná a unavená šla do práce. Přežila jsem pět hodin a pak opět odpočinek. Šerm a lukostřelba, hraní na flétnu a film. Večer jsem šla na mši svatou. Zpívala jsem. Musela jsem.
V noci přijeli naši z dovolené, tak jsem se moc nevyspala.
Ve čtvrtek opět práce. Odpoledne kafíčko a pokec s kolegyní. Do večera jsem poslouchala zážitky rodičů ze Španělska a pak jsem šla do sboru.
V pátek konečně pátek. Čtyři hodiny práce, jedna hodina volná, ovšem vyplněná prací a chystáním na pondělí. Odpoledne kávička, mše svatá a orchestr. V orchestru jsem si pěkně zahrála. Bavilo mě to, šlo mi to a byla jsem spokojená, že tam nejsem v oddělení sama.
Do večera jsem se dívala na Stargate a pak četla Zaklínače.
V sobotu jsem se moc nevyspala. Vstávala jsem před osmou a šla na mši svatou. Zpívala jsem. Ordinárium, žalm a svatováclavský hymnus. Ten jsem si opravdu užívala. Zpívá se jen jednou za rok. Zrovna dneska. Strašně moc se mi líbí poslední zahrané Kyrie eleison. Ten středověký nádech celé písně. Prostě nádhera.
Dopoledne jsem uklízela a pomáhala s obědem. Po obědě jsem zalezla do postele s knížkou. Původně jsem chtěla napsat, že se Zaklínačem, ale vyznělo by to velmi divně. (Haha...)
Pak jsem se pomodlila růženec za jednoho zesnulého známého. Měla jsem ho moc ráda, akorát jsme byli každý jiná generace. Mohl by být můj dědeček. Jinak velký gentleman. Nebudu mít s kým popíjet vaječňák.
Pak jsem vykročila na zahradu sbírat ořechy. Následovalo kafe se zmrzlinou a odpočinek.
Večer byla naděje, že bude florbal, ale nakonec nebyl. Chyběl nám jeden hráč. Tak snad příště. Ale já mám příště školu...
V neděli jsem byla na mši svaté. A překvapivě jsem nezpívala. Zpívala jsem jen to, co všichni lidé. Dneska mě nahradili kluci. Jednou mě nahradí pokaždé, ale co, aspoň budu prožívat liturgii jako každý jiný. Nebudu se stresovat tím, v jaké tónině mám hrát, jestli náhodou nezazpívám octem místo Otcem. Pohoda, klídek a liturgie.
Dopoledne jsem přestěhovala orchidee a zalila je. Dvě jsem vyhodila a jednu přesadila. Snad to přežije.
Odpoledne odpočinek se Zaklínačem (už jsem dočetla Meč osudu a vrhla se na Krev elfů). Následovalo kafíčko se zmrzlinou a fotky ze Španělska, kde byli rodiče. Já letos ne.
A to bude pro dnešek asi všechno Ještě si snad stihnu zacvičit a přečíst několik desítek stránek. Na stovky si asi netroufnu.
Takže krásný další týden, tentokrát už z větší části říjnový, roku 2019.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené