Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

24.6.19

Asi ...

... 14 dní po zkouškách. Plusmínus pár dní...

Pravidelní čtenáři jistě zaznamenali, že jsem svým způsobem ukončila první ročník navazujícího magisterského studia teologie. Poslední dvě zkoušky jsem měla v půlce června. Jednalo se o Pastorální teologii a Exegezi Starého zákona. Nevím, čeho jsem se děsila víc. Když jsem dala pastorálku, tak jsem se trochu uklidnila. Na exegezi jsem byla také velmi mile překvapena. Nestihla jsem se zkoušejícím projít všechny vybrané verše knihy Ester. Skončila jsem asi u čtvrtého a odešla jsem s velmi dobrou známkou. Od pastorálky za C, od Exegeze za B.
Tak teď mi zbývá už jen nechat si započítat diplomový seminář a začít psát diplomku. A zatím se mi nějak moc nechce. Ale budu muset, docela se i těším.
Vaše stále studující Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené