Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

9.6.19

3.6. - 9.6.2019

Tak je tu opět neděle. A volná neděle. A co se dělo celý minulý týden?
V pondělí práce. Náročná, ale zvládla jsem to. Odpoledne jsem šla s kolegyní na kafe. Pěkně jsme si pokecaly. Do večera jsem se učila. Zapomněla jsem napsat, že jsme s kolegyní i cvičily. Pěkně protahovací a posilovací sestavu.
V úterý opět práce. Začínám být nějaká otupělá, zjišťuji. Už toho mám plné zuby a stříhám metr do prázdnin. Odpoledne místo kafe jsem šla zpívat na pohřeb. Celkem to bylo v pohodě. Trochu jsem rostla z toho, že tam byl jen jeden ministrant. Nejraději bych tam byla taky, ale nemohla jsem. Ani jsem překvapivě nebrečela. To přišlo, až když vynášeli rakev. Nejhorší na tom bylo, že to bylo skoro přesně půl roku, co mi umřela babička. Moje kmotra.
Do večera jsem se učila.
Ve středu je pro mě vždycky nejhorší den. Mám výtvarku. Tentokrát to celkem šlo. Dělali jsme rybičky z CDček a druhou hodinu jsme koukali na film. Za odměnu. Hlavně pro paní učitelku.
Po výuce rozcvička a pak učení. Samozřejmě jsem nezapomněla protáhnout flétny. Vlastně od pondělka do středy jsem na ně hrála každý den.
Ve čtvrtek opět práce. Odpoledne kafíčko a zákusek. Do večera než jsem odešla do sboru, jsem se učila a po návratu ze zkoušky jsem se opět učila. Konečně jsem dokončila misiologii. Což byla poslední kapitola. Teď to jen dostat do hlavy. Mám na to víc jak týden. Plus k tomu přidám ještě exegezi Starého zákona. Na to jsem se ještě ani nepodívala.
V pátek opět práce. Na jednu stranu docela náročná, na druhou stranu jsem se nemusela chystat na jednu hodinu.
Odpoledne kafíčko a zákusek s mamkou, pak mše svatá a posezení s orchestrem. Pěkně jsme si pokecali a popili. A příští týden si ještě půjdeme zahrát.
Do večera jsem se učila. Spíš jsem se o něco podobného snažila, ale nějak mi to moc nešlo. Měla jsem zase takovou divnou melancholickou náladu. Pustila jsem si k tomu soundtrack z Pýchy a předsudku. Asi přestávám věřit na opravdovou osudovou lásku. Chtěla bych jednou zažít ten pocit, kdy se do mě někdo bezhlavě zamiluje na první pohled. A chtěla bych psát o lásce, ale nejde to.
Dost už toho...
V sobotu jsem se dlouho vyspala. Odmítala jsem opustit postel před devátou hodinou. Dopoledne jsem se učila a odpoledne jsem šla na Neckyádu. Plavily se tři plavidla, pak byl program na náměstí. Kafe jsem si dala doma. Do večera jsem se věnovala pastorálce.
V neděli jsem byla na mši svaté. Liturgie probíhala relativně normálně.
LITURGICKÁ POZNÁMKA: Chyběl mi Římský kánon, nebo aspoň třetí eucharistická modlitba, která se doporučuje o nedělích. A také mi chybělo závěrečné svátostné požehnání.
A dostala se ke mně i požtěšující informace. Budou se udělovat karmelské škapulíře.
Dopoledne jsem ještě musela dodělat oběd a pak jsem se dívala na jeden film, jmenoval se Inoustové srdce. Docela zajímavé. Následovala pohádka o Uloupené divožence.
Následovalo učení se pastorální teologie. Jedna z posledních zkoušek. Ještě se musím nachystat na zkoušku z Exegeze Starého zákona. A moc se mi do toho nechce, ale já se dokopu. Obě zkoušky mám příští týden v sobotu. Tak uvidíme, jak zakončím letošní rok.
A pak už jsem jen odpočívala.
Takže krásný další týden roku 2019. Poslední tři týdny školy.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené