Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

14.10.18

8.10. - 14.10.2018

Tak jsem opět tady. Po celém dlouhém a dost nepříjemném týdnu. A co se dělo? Nejraději bych ten týden vymazala.
V pondělí práce. A děti zlobily. To ony umí a dost dobře. Neumí pravý opak. Být v klidu a poslouchat. Co se dá dělat. Odpoledne jsem byla doma a užívala si cvíli dům sama pro sebe.
V úterý opět práce a pak kafíčko s kolegyněmi a kamarádkami. Užily jsme si to všechny. Snad. Vyzkoušeli jsme novou kavárnu v Ivančicích a já osobně jsem spokojená. I když ta kavárna je tam docela dlouho, jen jsem neměla příležitost tam jít.
Ve středu opět práce. Jak jinak. Odpoledne chvilkový odppočinek a pak hraní na varhany. Po dlouhé době. Pak jsem byla i na mši svaté. Liturgie probíhala relativně normálně. Ničeho jsem si nevšimla. Po mši jsem ještě měla zkoušku na dušičky.
Ve čtvrtek jsem opět pracovala. Odpoledne bylo kafíčko a zákuskem. Večer jsem šla na zkoušku ve sboru. Docela dobře jsem si zahrála na violu. Po zkoušce následovala zkouška na dušičky.
V pátek opět práce. Naštěstí v tomhle týdnu už poslední. Odpoledne kávička s mamkou a pak mše svatá. Liturgie probíhala normálně. Nic extra špatného. Což je dobře.
Po mši ještě následovala hra v kvartetu a pak v orchestru. Spát jsem šla celkem brzy.
V sobotu jsem vstávala ve čtyři a jela do Olomouce. Brzké ranní vstávání bylo odměněno krásným východem slunce.
Cesta probíhala celkem dobře. Ani moc špatně mi nebylo. Stihla jsem i mši svatou u Mořice. Pak jsem měla čtyři hodiny přehledu církevního práva. Bylo to docela zajímavé. Pak jsem chvíli čekala na fakultě, následně jsem šla pěšky na autobus.
Cesta zpět byla také dobrá a překvapivě rychlá. Cestou jsem ve Vyškově viděla větroně.Fotka se mi nepovedla.
Přijela jsem domů, kde jsem strávila asi deset minut a pak jsem šla na oslvau šestnácti let sboru.
Dlouho jsem tam nebyla. Byla jsem unavená.
V neděli jsem vstávala těžce. Moc se mi nechtělo. Nejraději bych spala celý den. Po mši byla krátká zkouška na dušičky.
Před obědem jsem si chvíli lehla do postele a zavřela oči. Po obědě jsem se dívala na seriál.
Následovalo kafíčko a pak drakiáda. Draci moc nelétali. Lépe létal vystřelovák.
Pak jsem stihla hlavní dostih Velké Pardubické.
A to bude pro dnešek asi všechno. Takže zítra zase do práce. Krásný další týden roku 2018. Já jdu psát bakalářku. Snad.
Ještě jsem chtěla něco napsat, a nevím, co. A asi si nevzpomenu.
VašeVanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené