Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

28.10.18

22.10. - 28.10.2018

Tak je tu opět neděle. A slavíme 100 let republiky. A co se dělo poslední týden do oslavy?
V pondělí jsem se tak těšila do práce, až mi po těch antibiotikách bylo špatně. Místo do práce jsem šla k doktorce. Zbytek dne jsem byla doma a válela se v posteli.
V úterý už jsem byla v práci. Odpoledne jsem byla doma a ještě jsem odpočívala. Ve středu opět práce a pak mše svatá. Na mši jsem nezpívala, nešlo to. Sotva jsem mohla mluvit.
Ve čtvrtek opět práce a odpoledne kávička. U mě spíš čaj. Poslední týden mi nebylo moc dobře. Pěkně jsme si s kolegyňkou popovídaly. Na večer místo zkoušky sboru byl koncert.
Koncert byl zajímavý a krásný. Hrály se skladby českých autorů. S kvartetem jsem hrála Slovanský tanec.
V pátek jsem opět pracovala. Odpoledne mi bylo trochu špatně, ale na mši i do orchestru jsem šla. Na mši jsem byla překvapena.
LITURGICKÁ POZNÁMKA: Byly vzaty orace, preface i ferie ze slavnosti posvěcení kostela. Ovšem chybělo mi k tomu předepsané Kredo.
V sobotu jsem se dlouho vyspala. Spala jsem až skoro do půl desáté. Během dne jsem se flákala, nic jsem nedělala, a odpoledne jsem jela na koncert hrát. Dopadlo to celkem dobře. Koncert byl kratší, ale povedený.
V neděli jsem se pěkně vyspala. Spalo se o hodinu déle než normálně. A v noci jsem cestovala časem. Probudila jsem se před třetí hodinou ranní. Zašla si na záchod a vrátila se do postele ve dvě.
Na mši byl jiný kněz. Liturgie probíhala normálně. Ničeho zvláštního jsem si nevšimla. Jen druhé eucharistické modlitby a k tomu ještě velmi rychlé eucharistické modlitby. Ani jsem nepostřehla, že už je velká doxologie. No prostě jsem to nestíhala.
A na konci bylo druhé kázání. Aspoň tak bych to nazvala. Mluvilo se o fondu na podporu kněží, což by nebylo až tak hrozné. Vědět by se o tom mělo, ale mluvit o tom deset minut?
No, po mši byla ještě zkouška na propria a pak hurá domů. Odppoledne jsem byla na návštěvě a následovalo po dlouhé době kafíčko. A k tomu pizza. Čokoládová.
No a to bude pro dnešek asi všechno. Takže přeji krásný další týden roku 2018. Já mám teď dva dny volno.... Takže můžu psát bakalářku.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené