Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

19.8.18

13.8. - 19.8.2018

Opět je tu neděle. Už se mi to krátí. Za chvíli do práce. A co se dělo minulý týden? Bylo toho dost.
V pondělí jsem byla doma. Odpoledne jsem byla na návštěvě. Přemýšlela jsem, kde seženu šaty na svatbu. Jinak jsem pojídala čokoládu a sledovala seriál na Youtube.
V úterý opět odpočinek, spánek a návštěva.
Odpoledne jsem si také koupila krásné zelené šaty na svatbu a rovnou i se šperky. Večer jsem jela na mši svatou. A byl mi nasazen brouk do hlavy. Kněz přišel v bílém ornátu s mariánsým motivem. Pak následoval zpěv Gloria a to už jsem opravdu nevěděla, co si mám myslet. Pak se mi dostalo vysvětlení. Ona byla vigilie Nanebevzetí Panny Marie. Myslela jsem, že se propadnu studem, že jsem to nevěděla....
Ve středu jsem se projela do Ivančic. Pak jsem odpočívala. Večer jsem byla na mši svaté. Liturgie byla krásná. Po mši byly ještě litanie v době sucha.
Přede mší jsem si chtěla zahrát na varhany. Jak to dopadlo jsem psala ve středu.
Ve čtvrtek jsem dělala společnost babičce a ukazovala jsem jí fotky z Francie. Večer jsem už nikam nešla.
V pátek bylo vzrůšo hned po ránu. S bráchou jsme volali babičce sanitku. Už zase.
Dopoledne jsem vytáhla všechny flétny a violu a pořádně jsem si po třech týdnech zahrála. Odpoledne jsem šla na mši svatou.
V sobotu jsem byla doma. Koukala jsem na Pevnost Boyard. A pak na seriál. V neděli jsem byla na mši svaté. Liturgie byla celkem pěkná. A po mši byly litanie v době sucha.
Odpoledne jsem byla na návštěvě a pak jsem si dala kávičku a balila věci do Želivi.
Takže to bude pro dnešek asi všechno. Přeji krásný další prázdninový týden roku 2018.
Vaše Vanimaré

P.S.: Poznámky z pouti jsem stále nepřepsala a ani jsem nevybrala žádné fotky.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené