Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

18.4.18

Něco se o mě pokouší...

... A je to tady.
Už druhý den mi není nejlépe. Včera jsem měla i zvýšenou teplotu. Skoro 38. Z toho jsem se vypsala a byla jsem druhý den v pohodě. Do práce jsem šla, seděla jsem i chvíli venku a četla Izaiáše. Pak jsem šla na mši svatou.
Tam jsem začala cítit, že se mi blokuje krční páteř. A než jsem došla domů, už jsem si z šátku udělala fixační límec. Vypadala jsem fakt zvláštně. Všichni okolo co nejvíce odhaleni, trička s krátkým rukávem a já? Zmrzlá z kostela v mikině a kabátu a kolem krku kašmírový šátek, dost natěsno omotaný. Ale aspoň se mi o něco opírala hlava a byla trochu fixovaná.
Doma jsem si nahřála pecičkový polštářek, ale i tak mě to stále bolí a bolest mi vystřluje do hlavy.
Tak snad to taky vyležím přes noc, protože zítra mě čeká těžký den. Budu v práci až do večera.
Vaše nemocná Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené