Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

22.4.18

16.4. - 22.4.2018

A je tu opět neděle. Po celém dlouhém a dost nepříjemném týdnu. A co se dělo?
O něčem, co se dělo, jsem psala i během týdne.
V pondělí jsem byla v práci. Z práce jsem spěchala k zubaři. O tom jsem psala dříve. Do půl šesté večer jsem měla umrtvenou půlku pusy. Nemohla jsem se najíst, protože bych si spíš mohla ublížit. Navíc mi ani moc nechutnalo. Tak jsem četla a četla a dočetla knihu Žalmů a začala proroka Izaiáše.
V úterý opět práce. Pak lehká nevolnost a šílená bolest hlavy. Měla jsem jít s kolegyní na kafe. A do posledné chvíle jsem doufala, že půjdeme. Bohužel jsme nešly. Doma jsem lehla do postele a vylezla jen v nutných případech. Kolem půl čtvrté jsem si změřila teplotu a měla jsem 37,7. Takže najíst, paralen a odpočívat. Četla jsem Izaiáše a střídavě spala. Večer už jsem byla v pohodě. Na noc jsem si polkla druhý paralen.
Ve středu jsem byla v pohodě a šla jsem do práce na dlouhých pět hodin. A pak domů a překvapivě i na kafe s kolegyní. A pak tam za námi přišla i kamarádka. Tak jsme seděly ve třech. Plus dcera. Ne moje.
Odpoledne jsem se učila a seděla jsem u toho na zahradě. Spíš jsem četla proroka Izaiáše. Udělala jsem si taky několik jarních fotek. Možná je sem přidám.
Večer jsem šla na mši svatou. Zpívala jsem jako vždy sama. Po mši byla adorace. A při ní se stala další katastrova na mém těle. Chytla mě krční páteř. Měla jsem problém jakkoli pohnout hlavou. No, na čtvrtek jsem se moc nevyspala.
Ve čtvrtek na mě čekal náročný a dlouhý den. Prvně čtyři hodiny výuky, pak dohled v jídelně, kde byl v tu chvíli celý první stupeň, pak porada a schůzky s rodiči. Naštěstí to rychle uteklo v přátelské atmosféře. Jsem ráda, že to mám za sebou. Zase za víc jak půl roku.
Domů jsem přišla ve čtvrt na sedm a odmítla jsem kamkoli jít. Dala jsem si topinky, něco málo přečetla a šla spát.
V pátek to bylo celkem v pohodě. Čtyři vyučovací hodiny. Poslední hodinu hudebka. A to jsem pořádně nevěděla, jestli zvládnu hru na housle. Radši jsem si taky vzala flétnu. Na housle jsem to ale zvládla.
Odpoledne jsem si dala kafíčko s mamkou a k tomu zákuseček. Pak jsem šla do knihovny vrátit knížky a na mši svatou. V kostele je stále zima. Pak následoval orchestr. Byla jsem ve viole sama. Aspoň jsem si pěkně po dlouhé době zasólovala. Užívala jsem si to a moc dobře jsem si zahrála.
V sobotu jsem se dlouho vyspala. Do devíti hodin. Pak jsem vysála celý byt a šla si číst na terasu a opalovat se. Přečetla jsem celého Jeremiáše. Což je polovina čtvrté otázky ke státnicím. A ty se nezadržitelně blíží. Pak následovalo kafíčko pěkně venku a k tomu oříšky v čokoládě. Od Velikonoc se na ně těším a až tento týden jsem si je mohla dovolit.
Večer proběhla první letošní grilovačka.
V neděli jsem byla na mši svaté. Hned ráno na mě čekalo překvapení. Nemusela jsem k přiímání jako první. Nemám to moc v lásce. Nějak to pak neprožiju. Jinak jsem zpívala a pak preludovala.
Ještě dopoledne jsem se dívala na Cirkus Humberto. Strašně moc se mi líbí ta hudba a kostýmy. Po obědě jsem dokoukala Pevnost Boyard.
Pak jsem se šla podívat, jak u nás budou sázet jednu ze sta lip. Vystupovaly tam děti ze základky, mateřinky a ZUŠky. A šla jsem na zmrzlinu. Byla moc dobrá, smetanová a OREOsušenka. Následovalo kafíčko v pohodlí domova. Následně jsem zjistila, že kolegyně má brzy narozeniny a já pro ni ještě nic nemám. Ale rychle jsem to aspoň částečně napravila.
Během odpoledne vyšel také další díl z pohledu Bera. Ani nevím, kde se nachází teď.
A to bude pro dnešek asi všechno. Takže krásný další týden roku 2018.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené