Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

28.1.18

Čeho se bojíš?

Téma týdne: Čeho se bojíš?



To je otázka, na kterou nedokážu jednoznačně odpovědět. Bojím se spousty věcí a událostí. Že nezvládnu školu, napsat bakalářku. Že nezvládnu práci s dětmi.
Také se občas bojím lidí. Spíš toho, jak budou reagovat na nějaké mé požadavky, jak zareagují na moji osobnost a tak.
Pak se někdy bojím jít sama domů po tmě, ale tento strach většinou překonám, protože mi nic jiného nezbývá.
Pokaždé vyplyne na povrch nový, ještě nepoznaný strach, protože do podobné situace jsem se nikd předtím nedostala, ale většinou to všechno dopadne dobře. Věřím Bohu a jeho pomoci. Věřím v jeho vůli, že mi pomůže, pokud pro to udělám všechno, co je v mých idských slabých silách.
Vaše Vanimaré

P. S.: Původně jsem chtěla napsat nějakou povídku z leteckého prostředí (vliv Medicopteru 117), ale nestihla jsem ten námět zpracovat. Každopádně na něm budu pracovat a chci jej více rozpracovat, ale bude mě to stát spoustu častu studiem technologie nejnovějších typů vrtulníků.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené