Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

8.7.17

Po dlouhé době....

...opět u oltáře.

V pozici ceremonáře. Byla jsem spokojená, šťastná, nejšťastnější po velmi dlouhé době. Ministrovala jsem na svatbě.
A nejsem si vědoma nějaké chyby. Jen ten misál je dost těžký. Ale to je asi tím, že jsem kvůli tříslům přestala cvičit a posilovat.
Liturgie byla moc pěkná, důstojná. Zatím tedy nemám zpětnou vazbu od celebrujícího kněze. Osobně z toho mám skvělý pocit.
Jedno je ale jisté. Nic jsem nezapomněla. A jen to už je pro mě povzbudivé. Takže ministrování a krásné liturgii ZDAR.
Nejlepší bylo, že kněz mi zapomněl podat a říkal mi, že jsem si měla říct. Odpověděla jsem mu, že jako správný ceremonář bych neměla být vidět. Což jsem nejspíš nebyla.
Vaše duchovně povzbuzená a znovu ministrující Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené