Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

2.7.17

26.6. - 2.7.2017

První prázdninová neděle je tu. Byl to dost zajímavý týden.
V pondělí jsem pracovala. Jen čtyři hodiny. Odpoledne jsem šla s kolegyní na kávičku a zákuseček. Dokonce jsme si daly dva. To stejné bylo v úterý a ve středu. V úterý jsem jela do sousedního města, abych si koupila boty do vody. Také jsem utratila za balerínky a jedny šaty. Ve středu jsem jela nakupovat. Potřebovala jsem nakoupit dárečky pro děti. Také jsem již tradičně s kolegyní zašla na kávičku. V podvečer jsem šla hrát na varhany. Hrála jsem asi půl hodiny. Celkem mi to i šlo. Pak jsem byla na mši svaté. Ve čtvrtek jsem měla jet s dětmi na výlet, ale měla jsem málo zájemců. Tak jsem místo výletu do Pelhřimova šla jen do zámeckého parku a pak na zmrzlinu. V parku jsem potkala pana strážníka, který chtěl jít s námi. Bohužel nešel. Večer jsem byla na mši svaté. Liturgie probíhala jak je u nás zvykem. Samozřejmě jsem si přede mší zahrála na varhany.
V pátek jsem předávala vysvědčení a dostávala květiny a dobrůtky a dárečky. Více na fotce.
Nejkrásnější a největší dárek byl dort se jmény dětí.
Ještě dopoledne jsem si dala kávičku s kolegyní. Odpoledne jsem zpracovala většinu květin a rozdělala je do váz. Některé jsem dala na hřbitov a do kostela k Panně Marii. Hrát na varhany jsem nějak nestihla. Tak jsem se pomodlila růženec. Na mši jsem nedělala nic. Nezpívala jsem a nehrála. Místo mě hrál někdo jiný. Bohužel jsem při Kyrie poznala, že hrál bez pedálů. A opět mi na mysli vyplynula vzpomínka na Ing. Kupku z Cyrilometodějské teologické fakulty. Varhaník by měl hrát s pedálem. Je tam velmi důležitý.
Liturgie probíhala tak, jak je zvykem.
Po mši jsem šla ještě nakoupit a odemčít branky do tělocvičny. Trochu jsem na ně pozapomněla.
V sobotu jsem byla na mši svaté. Liturgie probíhala normálně. Po mši byly litanie. Ministranti přišli bez kněze a kněz přišel dost neupraven. Litanie byly recitované a pěkné. Porom bylo požehnání, dle kněze posvěcení, sochy Panny Marie. Bylo to pěkné.
LITURGICKÁ POZNÁMKA: Měli starý, již neplatný Benedikcionál. Opět. Netuším, kde jsou nové obřady žehnání.
Kolem poledne jsem se dívala na Pevnost Boyard Vyhráli přes devatenáct tisíc eur.
Odpoledne to byla trochu posilovna. Prvně nákup a pak zpracování rybízu na mlýnku.
V neděli jsem byla na mši svaté. A bylo mi náležitě špatně. Zpívat jsem ovšem musela. Největší krize byla při Credu, kdy jsem myslela, že to neustojím. Naštěstí jsem to ustála. Pak jsem se prošla s obětními dary. Na to se vždycky těším. Jsem trochu víc součástí liturgie. Šla jsem sama a snažila jsem se důstojně. Užila jsem si to.
Přes poledne jsem se dívala na Pevnost Boyard. A pak jen odpočinek. Dívala jsem se na film Prokletí Midasovy skříňky. Tento typ filmů se nějak rozmnožil. Dříve byl jen Indiana Jones, pak Flyn Carsen a teď už je dokonce i seriál.
Odpoledne už jsem jen odpočívala a přemýšlela, co budu vlastně dělat o dovolené. Ale proč to řeším, když to je u mě jasné? Přece bakalářka na mě čeká. A taky ještě jedna seminárka.
Takže jdu něco dělat.
Přeji všem krásný první prázdninový týden roku 2017.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené