Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

31.7.16

18.7. - 31.7.2016

Zcela netradičně se ozývám až po čtrnácti dnech. Byly to docela zajímavé dny. Proč se ozývám tak pozdě? Vše bude v článku.
V pondělí po pouti jsem jela na jeden pohovor kousek od domova. Měla bych tam dělat asistenta pro tělesně postiženého chlapce.
V úterý jsem byla doma a pomalu balila kufr. Ve středu a ve čtvrtek balení pokračovalo.
V pátek se dokoupily poslední potřební věci včetně impregance na stan. Dopoledne jsem stan postavila na půdě a odpoledně dostal nános impregnace. Ještě ten den byl složen a uschován. V pátek večer jsem pak nasedla do auta s plným kufrem a zamířila k moři. Po několika letech do Itálie, ale naštěstí ne do Bibione. Tam už bych asi nejela. Místo Bibione jsem se rozhodla pro Rimini.
Cesta probíhala docela dobře. Od domu jsem vyjela něco málo po šesté hodině večerní. Půlku tunelů v Itálii a v Rakousku jsem prospala. A to jsem spát nechtěla. Pak jsem pokračovala směr Udine, Latisana, Venezia, Padova, Rovigo, Ferrara Bologna Forli a Rimini. Relativně ve stručnosti. V Bologni jsem se nechtěně zasekla v drobné zácpě. Do Rimini jsem přijela kolem deváté hodiny. Snad si to dobře pamatuji.
Hned jsem našla hotel, kde jsem měla strávit nejbližší týden. A pak jsem hledala parkoviště blízko centra. Do centra jsem se nedostala. První moje kroky vedly k moři a pak na oběd.
Po obědě jsem se ubytovala. Následoval kratší spánek a pak koupání v bazénu. Na koupání v moři nebylo pěkné počasí. A bazén byl pěkne studený. Už jsem do něj následně nevlezla. Po velmi vydatné a pravé italské tříchodové večeři jsem vyrazila do města.
V neděli pršelo. Místo pláže jsem vyrazila pěšky do historického centra. Viděla jsem Tiberův most, Piazza Cavour se sochou papeže Pavla V., Piazza Tre Martiri se sochou Caesara a augustinův oblouk. Pak jsem šla na nádraží a zpět na Torre Pedreru se svezla autobusem. Celkem jsem ušla necelých deset kilometrů. Večer jsem šla na italskou mši svatou.
V pondělí jsem se vydala k moři hned brzy ráno. Jelikož moře bylo směrem na východ, chtěla jsem se podívat na východ slunce. Tak jsem si trochu přivstala. Bohužel jsem si zapomněla plavky, tak jsem se nemohla vykoupat. Sedla jsem si pěkně na vlnolamy a čekala na tu podívanou. Bylo to moc krásné. Dokonce jsem si to natočila na video, jen jsem to video ještě neviděla. Tak je sem zatím dávat nebudu. Stejně ani nevím jak. Po snídani jsem šla na pláž a zmokla jsem. Sotva jsem koupila Beach service a usadila se na lehátku, tak zahřmělo. Během dne se naštěstí počasí umoudřilo a já se nakonec vykoupala.
Na pláži měli takového krásného a sympatického papouška. A kdyý se naštval, tak byl pěkně ukecaný. Večer byla opět procházka.
Ve úterý jsem strávila celý den, kromě poledne, na pláži a večer opět procházka.
Ve středu jsem otestovala volnou pláž. Servis jsem si nekupovala, protože jsem odpoledne jela na výlet lodí. Výlet byl moc pěkný. Mám z toho i fotku od fotografa a upravil mi ji tak, že jsem na titulní stránce časopisu Vogue.
S lodí jsem se zastavila v Gabicce Mare na zmrzlinu. Při cestě zpět na Torre Pedreru jsem si dala grilované sardinky. Za lodí pak byl nával racků. Plavba trvala skoro celé odpoledne a opravdu stála za to. Večer trochu sprchlo, ale neodradilo mě do od večerní procházky.
Ve čtvrtek jsem vyrazila opět na výlet. Tentokrát autem do nedalekého San Marina. Za dopoledne a kousek odpoledne jsem prošla celé historické centrum. A měli tam spoustu suvenýrů z Pána Prstenů a Harryho Pottera a ze hry Assasin.
V pozdním odpoledni jsem šla na pláž.
V pátek jsem opět byla na pláži celý den kromě poledne. A učila jsem se. Taky jsem si nakreslila jeden obrázek, ale moc se mi nepovedl. Ale mám obrázek z Rimini. Dokopala jsem se taky k tomu, že jsem si půjčila šlapadlo. Vyjela jsem na volné moře a skočila do vody.
Večer opět procházka večerním městem po promenádě. A na kole. nejen pěšky. Půjčila jsem si tu krásnou čtyřkolku, co měli i v Bibione.
V sobotu už jsem balila a vůbec se mi nechtělo. Zbytek dne jsem strávila na pláži a pokud možno ve stínu nebo v moři.
Večer jsem se vydala do obchodu a pak domů. Teda, najít impermercato byl boj. Navigace nevěděla, kde je daná ulice. Tak jsem dala vedlejší a následně špatně odbočila. Už jsem to chtěla vzdát, ale obchod jsem nakonec našla. Proběhl poslední nákup potravin v Rimini a hurá domů.
Cesta probíhala v pohodě. Žádné zácpy, žádné kolony. Jen šílená únava. Vyjela jsem kolem půl deváté večer a kolem půl deváté jsem byla doma.
Opět jsem prospala většinu dálnice v Itálii a v Rakousku. Od hranic s Rakouskem jsem pak už nespala. Teda aspoň si to myslím.
Mši svatou jsem stihla taktak, ale stihla jsem ji.
Po obědě jsem zalehla a spala asi tři hodiny. Pak následovala koupel a psaní článku.
A to bude asi všechno. Stále mám nedostatek spánku, tak asi půjdu spát.
Půlka prázdnin za námi, takže přeji všem krásný první srpnový týden roku 2016. Fotky možná budou za týden. Nechce se mi to teď přebírat a nahrávat na internet.
Takže se mějte krásně.
Vaše Vanimaré

P. S.: A v pátek blog oslavil osm let své existence.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené