Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

27.1.16

Učím se

Tak již před několika týdny mi začalo zkouškové období. Moje první zkouška na teologii proběhla 16. ledna a byla ze Základu religionistiky. Z blogu víte, milí čtenáři, že jsem ji složila úspěšně.
Stejně úspěšně jsem složila zápočet z Latiny pro liturgii a Úvod do Písma svatého.
Teď se učím na zkoušku nebo kolokvium, nevím, teď, co přesně to je, z Úvodu do patrologie. Jak se učím si můžete prohlédnout na níže přiložených fotkách.


Jedna část dokumentů.

Pohled na druhou stranu učení.
A ještě se stromečkem a dalšími dokumenty.
No, tak asi budu končit a dál se věnovat Patrologii. Je to dost zajímavé. Je to o církevních Otcích, o tom, jak se víra šířila po smrti apoštolů do nějakého 6. až 8. století, kdy nastal úpadek.
Tak se příjemně bavte. Jdu pokračovat a pak spát, protože jsem unavená.
Tak dobrou noc...
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené