Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

2.8.15

31. týden 2015

A jsem opět zde. Po celém dlouhém týdnu. I když zas tak dlouhý ten týden nebyl. Ve středu přece vyšel článek. Narozeninový článek. Ale asi se ptáte, co se dělo před a po narozeninách blogu? Tak začneme pěkně od pondělka.
V pondělí jsem byla doma. A snažila se učit se. Moc mi to nešlo, nebavilo mě to. V pondělí taky pěkně pršelo. Jinak se nic moc jiného nedělo.
V úterý se moje činnost opakovala. Jen odpoledne jsem vytáhla paty z domu a prošla se do obchodu a na zmrzlinu.
Ve středu jsem v učení opět pokračovala a ve čtvrtek také.
V pátek jsem se opět snažila se učit. spíš jsem se ale zabrala do příběhu o Ari a stále jej upravuji a opravuji. Našla jsem si tam pěkné hrubky. Ale toho si člověk, co to napsal jen tak nevšimne. V podvečer jsem byla na mši svaté.
LITURGICKÁ POZNÁMKA: Ministrantů bylo docela dost, jen si neuměli rozdělit služby. Hlavně ti, co se starali o liturgické knihy a četli. Jeden ministrant četl čtení a pak i přímluvy a musel přecházet. Proč? To bylo naprosto zbytečné. Následně nastala opět komická situace, která nastala již minulý týden. Kněz šel zpívat žalm a zmátl nejen lidi, ale i ministranty. Nehledě na to, že žalm by měl, pokud není kantor nebo zpěvák, číst lektor, který četl čtení. Nastala totiž stejná situace, jako minulý týden v pátek, kdy kněz přecházel z jedné strany na druhou. Musím ale pochválit volbu písničky. Tentokrát nebyla tak melodicky těžká.
V sobotu jsem se opět snažila se učit. Moc mi to nešlo. Ale snažila jsem se.
Odpoledne jsem se dívala na Pevnost Boyard a pomáhala skládat okurky do sklenic.
Večer jsem se nakoukla z okna. Venku už byla skoro tma. A pak jsem si všimla podezřelé záře kousek od naší haldy. Právě vycházel měsíc. V pátek byl úplněk, a tak i sobotní měsíc byl skoro v úplňku. Byla to opravdu krásná podívaná. Jak se měsíc pomalu dostával nad obzor, jak odraz slunečních paprské na jeho povrchu pomalu prorážel oblačnost a nakonec jak se vyhoupl a započal své putování po noční obloze. Opravdu nádhera. Jen nemám žádnou fotku, protože fotkou bych si zkazila ten úžasný zážitek. Měsíc byl stále částečně zahalen mraky, ale na kráse mu to neubíralo. Spíše naopak. O to víc byl pro mne neodolatelný na pohled. A jak byl velký. Prostě jednoduše řečeno, byla to nádhera.
V neděli jsem byla na mši svaté. A hrála jsem. Ještěže jsem byla v pátek cvičit. Hrála jsem jen ordinárium a modlitbu Páně. Ordinarium proběhlo v pohodě. Žádný extra zádrhel tam nebyl. Jen v Gloria jsem netrefila pedál, ale to nikdo nepoznal. Kromě mě. K liturgii bych měla jednu připomínku.
LITURGICKÁ POZNÁMKA: Dneska mi u misálu chyběl misálista. Kněz musel stránky obracet sám. A není to moc hezké. Taky jsem si opět a stále všimla ignorace mensy. Už aby mi vyšla ta velká liturgická poznámka. Bohužel na ni nemám moc čas, tak si na ni ještě budete muset chvíli počkat.
Jinak sjem liturgii nějak nestíhala sledovat.
Odpoledne jsem se dívala na Pevnost Boyard. Opět bojovali až do konce a vyplatilo se jim to. Odnesli si skoro 17 000 eur.
Tak to bude pro dnešek asi všechno. Přeji všem krásný další prázdninový týden roku 2015. Už jsme za půlkou, tak o to víc si to užívejte. A já se jdu učit.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené