Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

5.7.15

27. týden 2015

Tak jsem opět zde. Po celém dlouhém týdnu. Teda dlouhém jak pro koho, že? Čas je relativní. A co se dělo? Celkem nic moc.
Tak v pondělí jsem opět vyrazila do práce. Tradičně hned po ránu tři kilometry na kole. Po práci mě znovu čekaly tři kilometry a pak ještě jednou. Jela jsem na mši svatou. Byla slavnost. Užívala jsem si liturgii, jen jsem bohužel nemohla zpívat. Hlasivky mě stále zlobily. Pak jsem opět jela své tři kilometry domů.
V úterý se tři kilometry opakovaly. Pak několik šťastných posledních hodin v práci, dojemné loučení a odjezd balit. Opakovaly se tradiční podvečerní tři kilometry. Balila jsem a balila a pak jela opět tři kilometry a kolo jsem došasně ustájila u svého známého. Snad se pro ně brzy stavím a nebude mu tam kolo zavazet. Pak jsem jela domů. Ze svého ráje.
Ve středu jsem se opět začala učit. Čeká mě splnit ještě 50% státnic. Na mši svaté jsem nikde nebyla, protože mše svatá byla zrušena. Zrovna když bych potřebovala duchovní posilu.
Ve čtvrtek jsem obvolávala všechny možné instituce. Hlavně jsem si potřebovala zavolat na teologickou fakultu na studijní ohledně identifikační karty. Jelikož jednu mám, tak druhou nedostanu, až tu první odevzdám, tak dostanu druhou. Taky jsem si zavolala do realitní kanceláře, u které jsem si vyhledala své nové bydlení. Tak snad se tam co nejdříve podívám. Na fotkách to vypadá moc pěkně. Pak jsem se opět vrhla na učení. Večer jsem si dala jednu zdravootní procházku kolem řeky a zámeckým parkem. Připadala jsem si jako Ari v Esgorenu v královské zahradě.
V pátek jsem se opět učila. Nebavilo mě to, ale musím to dát. Večer jsem chtěla jít na mši svatou, ale bohužel se nekonala. Jen proto, že byl těsně před ní pohřeb. Nechápu, jak může někdo souhlasit s tím, aby byl pohřeb tak pozdě. V pět hodin. Navíc mě o to víc naštvalo, že o zrušení mše svaté jsem se dozvěděla až pět minut po tom, kdy měla začít. A kněze jsem potkala. Nemohl říct půl slova, že mše svatá je zrušena. Nemohl to napsat na internet, když to věděl tipuji tak od pondělka. Opět vázla komunikace. A ne z mé strany. Těšila jsem se a zase jsem byla zklamána. Pravděpodobně se musím přestat na cokoli těšit, protože pak to dopadá tak, jak to dopadá.
V sobotu jsem byla doma. Dopoledne jsem se snažila učit, ale moc mi to nešlo. Odpoledne jsem se dívala již tradičně na Pevnost Boyard. A podvečer si jela pro kolo.
V neděli jsem byla na mši svaté. Liturgii jsem sledovala.
LITURGICKÁ POZNÁMKA: Stále se projevuje ignorace mensy. Dále se dnes míchala bohoslužba slova s bohoslužbou oběti. Sbírka byla částečně při přímluvách a to by být nemělo.
Krátce po obědě jsem sledovala svou oblíbenou Pevnost Boyard. Pak jsem se snažila se učit. Po pravdě, moc mi to nešlo. Taky jsem si dopsala poznámky do dvou kronik, protože v lednu je určitě budu potřebovat.
Tak to bude pro dnešek asi všechno. Je tu teplo asi jako všude. tak přeji všem krásný slunečný další týden roku 2015.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené