Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

13.7.14

28. týden 2014

Tak. Snad bez zpoždění. A bez úvodního kecu...
V pondělí jsem byla doma. Což vlastně bylo celý týden. Bylo moc teplo na to, abych někam šla nebo jela. Dokopala jsem se jen k návštěvě knihovny. Půjčila jsem mamce Účastníky zájezdu a sebe jsem potěšila knihou od J. Ratzingera Eschatologie. Kdo neví, co to je, strýček GOOGLE poradí. V úterý to bylo stejné. Večer se počasí změnilo a kolem jedenácté večerní začalo pršet. Konečně!!! A taky se ochladilo. Ve středu jsem umyla doma okna ve dvou místnostech a dveře k tomu. Taky jsem neodolala a dívala se u toho umývání na Vinnetoua... I když jsem ho viděla v úterý, neodolala jsem. V podvečer jsem byla na mši svaté a hrála jsem ordinárium. Když jsem šla domů, pršelo. Ve čtvrtek jsem vstávala brzy. Spíš dřív, než normálně vstávám. Od devíti jsem byla v kostele a čekala na pomocníky při úklidu. Přišla jen jedna pomocnice. Dopoledne jsme se nedostaly ani do půlky, tak jsme odpoledne nastoupili znovu a za dvě hodiny jsme měli hotovo. Šly jsme na zmrzlinu a pak jsem ještě chvíli pomáhala s úklidem. Domů jsem došla kolem půl osmé. Musela jsem se naložit do vany. Byla jsem šíleně unavená. Víc unavená, než z loňské brigády. Chtěla jsem si chvíli číst Eschatologii, ale nedostala jsem se k tomu. Povídala jsem si s jedním kamarádem přes internet. V pátek jsem dopoledne byla doma. Odpoledne jsem byla chvíli hrát. Po tom úklidu mě nehorázně bolely zápěstí, kolena a vnitřní strany stehen. Snad se to zlepší. Hrát jsem mohla. V sobotu ráno na mě vybafl komentář. Jedinec se zřejmě stydí za své jméno a za svůj názor. Pokud se jedná o pomoc s úklidem kostela, tak stačí říct. Ráda pomůžu a nechám si i poradit, co a jak dělat. Kdo se mnou ve čtvrtek uklízel, tak to ví. To je pro toho komentujícího. Komentář se zde neobjeví, protože na blogu vystupuji pod přezdívkou Vanimaré a ne pod vlastním jménem. V komentáři se objevilo moje jméno, tak bych chtěla poprosit ty, kteří mě znají osobně, aby si mé jméno nechali pro sebe na na blogu jej nezmiňovali. Děkuji. Odpoledne v sobotu jsem byla chvíli doma, pak jsem vyrazila do Brna na přátelskou večeři a do divadla na Biskupský dvůr. Jednalo se o muzikál Noc na Karlštejně. Možná znáte s Vlastimilem Brodským a Janou Brejchovou. V inscenaci, kterou jsem viděla já hrála Hana Holišová v roli císařovny a Jaroslav Matějka v roli Karla IV. Jako vždy Městské divadlo nezklamalo. Představení mělo úspěch. Klidně bych se jela podívat znovu. V neděli jsem byla na mši svaté. Zpíval sbor, tak jsem nehrála na varhany, ale na housle a zpívala. Taky byly křtiny a já se prošla s obětními dary.
Pro ty, co mi nadávají, že řeším liturgii: pokud má člověk něco rád, tak se mu nelíbí, když to někdo przní a snaží se to napravit tak, aby to bylo dle předpisů. V tuto chvíli mluvím o liturgických předpisech. Děkuji za pochopení.
Tak to bude pro tento týden asi všechno. Přeji všem krásný další týden roku 2014.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené