Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

23.2.14

8. týden 2014

Tak, další týden za námi. Někteří školou povinní měli prázdniny a vysokoškoláci utíkali do školy.
Do školy jsem utíkala i já. Hned v pondělí na osm a skoro v kuse až do večer. Zábavné. V úterý do bylo skoro to samý v bledě modrým. Večer jsem šla na mši a nechala se zapsat do sboru. Ve středu jsem byla ve škole pouhou dvouhodinovku didaktiky matematiky. A potom? Hurá domů. Ve čtvrtek jsem se tedy nudila doma. Večer jsem šla do sboru a zjistila, že v neděli zpíváme. V pátek jsem byla doma. Odpoledne jsem pak šla na mši a za dětima do kroužku. vyráběly se ptáčci z plsti. V sobotu jsem byla doma, odpoledne jsem šla na chvíli hrát. A večer jsem se dočkala krasobruslení. Koukala jsem se na slavnostní exhibici. V neděli jsem hrála na housle a zpívala při mši. Domů jsem odcházela trochu znechucena. Nějak nefandím tomu, aby sbor zpíval celou mši. Nějak mě ti lidi ruší a já neprožiju řádně mši svatou. Dnes jedu do školy, jdu po dvou letech bruslit, hlavně doufám, že mi nabrousí brusle, a snad na dnešek trochu pozapomenu.
Všem přeji krásný další týden roku 2014.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené