Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

8.1.14

Týden po Novém roce

Tak je týden po začátku roku. Od té doby se toho stalo docela dost. Hned v pátek jsem šla na kolokvium z didaktiky tělesné výchovy. Úspěšně jsem splnila. Pak jsem měla chvíli klid od učení (asi tak den, kdy jsem splnila kolokvium) a pak se začala učit znovu. Tentokrát jsem se učila didaktiku výtvarné výchovy. Tu jsem splnila dnes. Sice za E, ale přece. Jinak se přes týden nic nedělo.
Ozvala jsem se trochu netradičně, ale budu se takhle ozývat. Jen nepravidelně a sporadicky. Omlouvám se, že to tak bude, ale nevymyslela jsem nic, co bych mohla pravidelně zveřejňovat. Možná se tu objeví nějaké fotky, ale velice nepravidelně.
Přeji krásný týden roku 2014.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené