Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

18.1.14

Dva týdny a tři dny po Novém roce

Tak, dlouho jsem se neozvala. Taky nebyl moc důvod se ozývat. Od té doby se toho moc nestalo. Jen jsem udělala zápočet ze speciální pedagogiky. To bylo teď v pondělí. Hned odpoledne jsem se dozvěděla výsledek a uspěla jsem. Od toho posledního úspěchu jsem se začala učit didaktiku angličtiny, kterou dělám od středy za týden. Část materiálu je v češtině, za což jsem ráda, ale ta druhá je v angličtině a to musím přeložit a pak se naučit. K tomu další moje vlastní výtvory z portfolia. No uvidíme. Jinak jsem cvičila na varhany a pokusila se preludovat. Docela jsem se u toho bavila. No odpoledne jsem odstrojila stromeček, teda spíš dva, druhý u babičky. Florbal nebyl, jako celý začátek ledna. Příští týden se snad už pohnu i jinak než na záchod, na mši, nohama po pedálech, prstama na klávesách obou varhanních manuálů a na tlačítkách klávesnice počítače a myši. Občas tedy procvičím prsty i na viole. Nic moc v týdnu a třech dnech se nic nedělo. Teď, když se koukám na Stargate Atlantis, přemýšlím, zda nemám nějakou pěknou fotku. Ale nejspíš ne. A když nějakou najdu, tak přidám. Zatím mě nenapadá, jakou. A teď už blbě planě kecám tak skončím.
Přeji všem krásný další neurčitý časový úsek, než opět podám hlášení.
Před chvílí jsem dokoukala díl Návrat marnotratného syna a strašně se mi zalíbilo Rononovo hlášení veliteli Atlantidy Richardu Woolseymu. Jasné, stručné a výstižné.
Tak a teď už opravdu konec naprosto nudného článku. asi trochu degeneruju.
Mějte se krásně.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené