Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

22.12.13

51. týden 2013

Tak neděle je tu. Od pondělka večer jsem byla v Olomouci. Jela jsem hodně pozdě. Taky jsem neměla výuku. V úterý jsem si šla pro zápočet z didaktiky matematiky a pak pro hudebně didaktické praktikum. Potom jsem zamířila do svého oblíbeného obchůdku pro připravenou objednávku. Čtyři polystyrenové koule, jedno srdce a zvoneček. Dále pak dvě folie, jednu průhlednou a jednu neprůhlednou. Hned ten den, to je v úterý jsem jednu kuličku obalila nastříhanou stužkou a vzniklo z toho tohle...
Večer jsem šla na mši svatou, tzv. mládežnickou. Opět jsem se pobavila. Ve středu jsem šla na didaktiku telocviku. Všichni, spíše většina měla výstup. Odpoledne jsem se opět vrhla do tvoření a vzniklo z toho toto...
Přes den jsem se taky koukla na to učení a do města. Musela jsem si pro večeři. Ve čtrvtek jsem šla ráno na roráty. Bylo to moc pěkné, v kostele tma a k otláři přicházel kněz se svíčkou a zapaloval svíce na oltáři a na adventním věnci. U toho zněl Eljhle, Hospodin přijde. Trochu jsem tam vymrzla, ale stálo to za to. Pak jsem utíkala na snídani a hurá na test ze společenskovedního základu. Pak na půlhodiny na koleje a znovu do školy na test. Pro změnu z angličtiny. Potom hurá na oběd a domů. V Brně jsem se ještě na chvíli zastavila a šla ke svátosti smíření. V pátek jsem dopoledne jela do Ivančic vyřídit si Inkartu a nakupovat špendlíčky na poslední tři výrobky. Dodělala jsem zvoneček. Odpoledne jsem šla hrát na varhany, zpívat na mši a pak za dětmi vyrábět zvonečky. Dopadly moc pěkně. Večer jsem začala vypichávat srdíčko. V sobotu dopoledne jsem ho dodělala. Můžete se pokochat zde....
Odpoledne jsem byla zdobit perníčky stylem šup sem šup tam a je to. Večer jsem dodělávala poslední kuličku, šla zaplatit tělocvičnu. Florbal nebyl, nesešli jsme se. Podívat se na poslední kuličku můžete zde...
Potom jsem všechny své výrobky zavěsila na silon a pověsila na schody. Asi takhle...
V neděli jsme byla na jedné mši svaté. Zpívala jsem a hrála. Zpěv dopadl lépe než hraní, ale to je normální. Ale dohrála jsem. To je podstatné, nezastavit se, ale jet dál. Odpoledne asi budu doma v teple něco dělat. Ven nikam nepůjdu.
A to bude pro dnešek a tento týden asi všechno.
Přeji všem čtenářům, kteří se dohrabali přes tento dlouhý článek plný fotek až sem, krásný další poslední týden roku 2013.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené