Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

26.8.13

34. týden 2013

Tak, omlouvám se, že to píšu až teď, nějak jsem to nestihla. Valí se na mě nějak moc psychické zátěže. Ale tak začnu od podnělka. V pondělí jsem byla dopoledne ve škole. Musela jsem odevzdat dva papíry. Do práce jsem šla až o dvě hodiny později. V úterý jsem byla v práci na odpoledne, ve středu taktéž a ve čtvrtek a v pátek také. V sobotu jsem šla taky do práce, ale jen na dopoledne. Odpoledne jsem byla chvíli hrát na varhany a pak jsem jela na mši svatou. A tím už se déstávám ke svým psychickým problémům. Náš kněz odchází do jiné farnosti. Přijde místo něj jiný, a nevím, zda budu ještě moci ministrovat. Nechám se překvapit. Pak přišla neděle a já jsem byla na třech mších svatých. Na dvou jsem ministrovala a na jedné zpívala. Odpoledne jsem byla chvíli na zámku a pak jsem byla doma. Nějak jsem na pravidelný článek pozapomněla. Vzpomněla jsem si až pozdě večer a nějak jsem neměla náladu. I teď ten článek smolím asi hodinu a stále nejsem na konci. I když možná ano. Už nevím, co mám psát.
Tak přeji krásný další již načatý týden roku 2013.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené