Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

18.8.13

33. týden 2013

Tak je tu opět neděle. Přes týden se toho moc nestalo. Od pondělí do pátku jsem chodila do práce na tzv. mezisměnu. Naštěstí pro mě jsem aspoň stíhala mše svaté. V sobotu jsem měla od práce volno, tak jsem toho využila a šla jsem hrát na varhany. Vydržela jsem to něco málo přes hodinu. Zkoušela jsem trochu improvizovat a dopadlo to tak, že z toho vylezla jedna mě známá píseň z pouti do Lurd a do Fatimy. Pak jsem zkoušela i své hraní nahrávat, ale nebylo to moc kvalitní, tak jsem to hned smazala. Večer jsem jela na mši svatou. V neděli jsem byla na třech mších, na dvou ministrovala a na jedné hrála (což se zrovna nevyvedlo a zase jsem to podělala, hned na začátku a už jsem to tentokrát nedohrála) a zpívala. Přiznám se, brečela jsem jak želva. Nezklamala jsem jen sebe. To by mi nevadilo, kdybych zklamala jen sebe, ale zklamala jsem i varhaníka, který se se mnou dře a snaží se ze mě něco kloudného a poslouchatelného dostat. Odpoledne jsem pak ještě jela na křtiny. Potom mi chvíli stávkoval počítač. Myslela jsem, že ho hodím z okna. Naštěstí se rozjel a zase pracuje. A v pondělí mě čeká dlouhé cesta do Olomouce odevzdat dva papíry a pak celý týden odpoledne směna v práci. Aspoň budou nějaké ty penízky.
Tak, dneska je to nějaké krátké. Nemám co psát. Okolo mě se nic moc neděje.

Tak pěkný další týden roku 2013 přeje Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené