Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

13.5.13

Čas plyne stále rychleji

Téma týdne: Čas plyne stále rychleji


Čím je člověk starší, tím mu čas plyne rychleji. Pozoruji to sama na sobě. Na začátku semestru jsem věděla, že na poslední dva týdny jsem měla odjet do zahraničí. Francie, Španělsko, Portugalsko. Nečekala jsem, že ten semestr tak rychle uběhne. Týden před odjezdem jsem vůbec neřešila, že někam jedu. Připadalo mi to, že je to ještě dlouhá doba. V neděli před odjezdem jsem měla pocit, že nikam nejedu. V pondělí jsem nastoupila do autobusu a vyrazila. Podrobnější informace o pouti dodám později. Další neděli mi nepřišlo, že už je půlka pouti za mnou. A když jsme jeli domů, přišlo mi, že těch dvanáct dní strašně rychle uteklo a já spadla rovnou do reality školy a povinností. Pamatuji si přesně, co se dělo při odjezdu. Na jednu stranu jsem něco prožila, na druhou stranu to uběhlo tak rychle, že mám pocit, že jsem nikde nebyla.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené