Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

19.5.13

20. týden 2013

Tak je tu opět neděle. Toto teda letí, až mě to děší. Vždyť já za chvíli budu dělat státnice???? No tak, co se dělo minulý týden? Bylo toho docela dost. Teď jestli se mi to bude chtít všechno napsat a jestli na to budu mít čas. Do Olomouce jsem jela v neděli. V pondělí jsem si šla pro zápočet a zbytek dne jsem se snažila naučit se specku. Na tu jsem šla v úterý. Ve středu jsem chtěla zkusit zkoušku z hudebky a....letěla jsem. Tak opět na podruhé. Ještě teda nevím kdy. Pak jsem zjistila, že si zopakuji i kolokvium ze specky. Hezký týden. Myslela jsem, že si půjdu hodit mašli. Ve čtvrtek jsem zkusila i zkoušku z technologického praktika. Tu jsem už teda dala. Nic moc po mě něchtěl a dal mi za B (1-). Aspoň něco se povedlo ten týden. Po zkoušce jsem jela domů. Cesta byla celkem v pohodě. Doma jsem se stihla akorát najíst a šla jsem učit. No tomu se ani nedalo říkat učení. Povídala jsem dětckám o cestě do Fatimy a Lurd, a pak jsme si četli o Bernadetě. Večer jsem šla na zkoušku sboru. Konečně jsem si vyzkoučela zpívat písničku z Pyšné princezny, ale neměla jsem prince. Taky jsem se dozvěděla, že mě bude učit na kytaru. Tak mám zase co dělat. Ale mě kytara nikdy nešla. No uvidíme. V pátek jsem byla na pohřbu, na mši svaté a pak byla zkouška na koncert. V sobotu jsem jela na křtiny. Dvojjazyčné prosím pěkně. Tatínek dětí byl Skot a měl na sobě skotský kroj. Pak jsem šla doučovat, odpoledne hrát na varhany. To mě taky moc nešlo. Večer jsem byla ještě na mši svaté a na florbale. Překvapivě jsem stihla si přečíst materiály ke zkoušce z češtiny. Dneska jsem byla jen na dvou mších svatých. Třetí jsem musela oželet, neb se musím sbalit do Olomouce a nachystat na koncert s Danielem Hůlkou. Stejně to asi zkazím jako dneska Svatého. Ale aspoň jsem to dneska dohrála do konce. Nemusel nikdo skákat k varhanám a přebírat štafetu. Za chvíli odcházím na koncert. Nijak extra se mi tam nechce, ale když už budu moct hrát na violu před lidma, tak to stojí za to. Do Olomouce jedu o vlak později a to doufám, že jej stihnu.
Mějte krásný další týden roku 2013.

Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené