Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

3.3.13

9. týden2013

Tak je tu opět neděle. Přes týden se nedělo nic moc. V pondělí jsem byla ve škole. V úterý taktéž. A ve středu jsem šla na dvě praxe. Prvně do mateřské školy a pak jsem měla animační program v arcidiecezním muzeu na výstavě Od Tiziana po Warhola. Večer jsem měla ještě cvičení z integrovaného přírodovědného základu. Ve čtvrtek jsem byla ve škole od rána až do půl třetí. Pak jsem utíkala na vlak. Cesta domů proběhla celkem v pohodě, až na toho pána, který mi dal přednášku o politice. Po pravdě, vůbec jsem mu nerozuměla. V pátek jsme byla doma, ale bohužel ne celý den. Odpoledne jsem jela na pohřeb, pak na mši. V podveřer do komorňáku a večer na volejbal. V sobotu jsem byla aspoň dopoledne doma. Od půl jedné jsem už byla v kostele a chystala se na dva pohřby. Jeden byl jen tak, beze mše, a druhý už se mší. Potom jsem do pěti hrála na varhany. Doma jsem byla jen chvíli a utíkala jsem na florbal. V neděli jsem se po dlouhé době trochu vyspala. Šla jsem jen na jednu mši zpívat a hrát. Překvapivě se oboje podařilo. Až na ten poslední akord Kyrie a jednou jsem se sekla v Beránkovi, ale to nikdo nepoznal. Snad. Dneska mě ještě čeká odjezd do univerzitního města Olomouce. Nějak se mi tam nechce při představě prezentace v integrovaném přírodovědném základu a ukázkové hodiny v didaktice anglického jazyka. Té didaktiky se děsím víc. Angličtina mi totiž vůbec nejde a hlavně mě nebaví. Tak snad to nějak přežiju a spokojeně s hrdě vztyčenou hlavou odejdu.
To by asi bylo pro dnešek všechno. Fotky zimy stále nemám.
Přeji všem krásný další týden roku 2013.
Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené