Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

24.3.13

12. týden 2013

Tak jo, neděle je tu. Od pondělí se toho moc nestalo. Byla jsem ve škole, po dlouhé době jsem se podívala va teologickou fakultu a mohla si poslechnout trochu duchovní hudby. I když jsem trochu čekala, že se bude zpívat, když nás v úterý čekala slavnost sv.Josefa. No následně jsem večer zjistila, že mi teče do bot. Trochu špatné načasování, když celé podělí sněžilo. Tak jsem v úterý vyrazila do obchodů. Ná výběr a nákup solidních a hlavně černých zimních bot jsem měla necelou hodinku. Stihla jsem to. Úterý odpoledne bylo relativně volné. Jen jsem si šla po dlouhé době zazpívat do katedrály a otcem biskupem. Byla tam docela zima. Co bych taky chtěla za velké teplo v březnu, ba skoro v dubnu, když je venku sníh. Ve středu jsem měla praxi. Ve čtvrtek jsem měla školu klasicky, teda skoro, ta ranní hodina didaktické techniky mi odpadla, tak jsem začínala až matematikou. Pak jsem měla dvě dvouhodinovky angličtiny a pak jsem měla, podotýkám měla, mít technologické praktikum. Milý pan vyučující nedošel. Čekala jsem na něj čtvrt hodiny (akademická čtvrthodinka, potom se odchází, když vyučující nedojde). Byla jsem totálně naštvaná, protože jsem musela čekat skoro dvě hodiny na další vlak do Brna. Jedno pozitivum to mělo, mohla jsem si zajít na oběd. Tento týden na to kašlu, budu mmuset spěchat na mši svatou na Zelený čtvrtek. Ano, už teď v týdnu jsou Velikonoce. Já jsem to zjistila minulý týden v neděli ráno. Čeká na mě Exsultet (Velikonoční chvalozpěv). V pátek jsem byla doma, ale klasicky jsen dopoledne. Odpoledne jsem si jela koupit boty na florec. Pak jsem šla chvíli hrát na varhany, zpívat na mši a hrát na housle a violu do komorňáku. Večer jsem šla na volejbal. V sobotu jsem byla hrát, pěkvapivě jsem docela dost vymrzla a to jsem si nahoře zatopila. Asi to nestačilo. A konečně se dostávám ke včerejšímu večeru. Večer začal Svatý týden, začal krásnou Květnou nedělí. Ale zima byla. Uvědomila jsem si, že Květná neděle sand nikdy nebyla na sněhu. No už to nebudu most říkat. Dneska jsem byla na třech mších svatých, na všech se žehnaly ratolesti a četly Pašije. Jednou jsem si je přečetla i já. No, dopadlo to jinak dobře. Jen v jedné větě jsem vynechala jedno slovo, ale to nikdo kromě mě a otce nepoznal. Možná ještě třetí čtenář. Odpoledne vyrážím směr Olomouc. Moc se mi v té zimě nechce. Hlavně si musím všechno sbalit, abych to pohom nemusela něčím kompenzovat.
Tak, dneska je to nějaké dlouhé.

Všem, co se pročetli až na konec tohoto dlouhého a nicneříkajícího článku, přeji krásný Svatý týden.
Vanimaré

P.S.: Článek je přednastaven, touto dobou budu ve vlaku.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené