Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

3.2.13

5. týden 2013

Tak je tu opět neděle a s ní článek o uplynulém týdnu.
V pondělí jsem se nudila doma a snažila se kurýrovat. V úterý jsem se opět nudila. Do školy jsem nejela, tak co jsem měla dělat. Ve středu jsem byla na mši svaté. Ve čtvrtek jsem byla opět na mši a pak ve sboru. V pátek jsem byla na dvou mších. Jinak jsem nic nedělala. V sobotu jsem měla doučko a pak pohřeb. Odpoledne jsem byla chvíli doma. Pak jsem jela na mši svatou. Večer jsem byla na florbale a dala jsem si krásný gól přes celé hřiště. Taky byl jediný. V neděli jsem byla na třech mších svatých, na dvou jsem ministrovala a na jedné zpívala a pokusila se hrát. To druhé se mi moc nepovedlo. Odpoledne jsem byla doma a koukala na seriál a hrála karty.
Tak se mějte krásně a užijte si další týden roku 2013.
Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené