Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

27.1.13

4. týden 2013

Tak jo, další týden je pryč. Nic moc se nedělo. V úterý večer jsem odjela do Olomouce. Tentokrát jsem sedla na dřívější vlak, abych stihla rychlík. Prošla jsem se do Tesca a koupila si kapesníky. Do Olomouce jsem dojela na čas. Ve středu jsem šla na zkoušku, jen zapsat a měla jsem výuku. Konala se psychomotorika. Ve čtvrtek jsem měla jak psychomotoriku, tak didaktipu sportovních her. A dělala jsem zápočty. Oba dva jsem dala. Překvapivě. První byl ve stylu testu a druhý byl ve stylu dvojtaktu. Opět basketbal. Začínám ten sport nemít ráda. Všechno jakš takš beru, tak proč musím neustále narážet na basketbal. Odpoledne jsem jiz značně zdravotně nalomená jela domů. Dojela jsem o vlak později. Opět mi ujel, pro změnu lokálka do Ivančic. Musela jsem spěšňákem. Potom už jsem dojela v pohodě. Jen jsem čekala na autobus. Večer jsem šla do sboru. V pátek se u mě projevilo nachlazení naplno. Z toho důvodu jsem nikam nešla. Jen volit. V sobotu jsem opět nikam nešla. Jen zaplatit tělocvičnu. V neděli jsem překvapivě nikam nejela. Na mši jsem šla jen doma. Večer jsem měla jet do divadla, ale nikam jsem nejela. Asi bych si to neužila, jak bych si představovala.
Tak, přeji všem krásný další týden roku 2013.
Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené