Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

22.1.13

3. týden 2013

Nestíhám, nestačím a zapomínám. Omlouvám se.
Přes týden se nic moc nedělo. V pondělí jsem se dívala na filmy a snažila se učit na zkoušku z matiky. V úterý to bylo to stejné. Večer jsem odjela do Olomouce. Cesta neprobíhala dle mých představ. Trčela jsem dvě hodiny v Brně, protože mi ujel rychlík. Z jakého důvodu? Měli jsme čtvrt hodiny zpoždění. Zrovna tu čtrvt hodinu mám na přestup. Do Olomouce jsem dojela tedy o dvě hodiny později. Ve středu jsem šla na zkoušku z matiky. Naštěstí jsem aspoň něco věděla a dala mi za B. Ten den jsem jela domů. Opět o vlak později než jsem chtěla. Dojela jsem v pohodě. Ve čtvrtek jsem byla celý den doma. Jen večer jsem šla na brigádu. V pátek jsem šla hrát na varhany a pak jsem byla na mši. Ještě odpoledne jsem byla v komorňáku a večer na volejbale. Sobota byla klidná a hlavně aspoň trochu volná. Dopoledne jsem odstrojovala stromek a večer jsem jela na mši a pak na florbal. V neděli jsem byla na třech mších, dvakrát jsem ministrovala a jednou jsem byla jen ta jedna z lidu. Varhaník odzpíval všechno sám a já jsem byla bez práce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené