Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

14.1.13

2. týden 2013

Tak nějak jsem zapomněla na rekapitulaci týdne.
V pondělí jsem byla v poho, učila jsem se češtinu. V úterý jsem jela do Olomouce a šla si na chvíli zaplavat. Ve středu jsem šla na zkoušku z češtiny a ....dala jsem ji za D. Což je 2-. Ve čtvrtek jsem měla tělocviky. Prvně psychomotoriku a pak didaktiku sportovních her. Na psychomotorice jsme psali a spali. V didaktice jsme si zopakovali basketbal. Vůbec jsem nepochopila proč. Stihla jsem se i zranit. Srazila jsem se se spolužákem a svalila jsem se na zem. Odneslo to koleno, kyčel a rameno. Na všech třech místech mám modráka. V pátek jsem šla podruhé zkusit splnit didaktiku HV. Tentokrát mi vybral lehčí písničku a já jsem zápočet spokojeně dala. Odpoledne jsem byla na mši svaté, v komorňáku a večer si šla zahrát volejbal. Ještě mezi tím vším jsem stihla odvolit. V sobotu jsem doučovala, hrála na varhany, jela na mši svatou a večer jsem si konečně zahrála florbal. V neděli jsem byla na třech mších svatých. Na dvou jsem ministrovala a na jedné zpívala a hrála. Beránek a Svatý dopadl lépe jak posledně. A od pondělí se opět učím na zkoušku. Naštěstí je poslední a je z matiky. Matika sama o sobě je jednoduchá, ale ta geometrie. I když výroková logika je asi ještě horší. V geometrii máme ke zkoušce samé definice. Ani jednu si nepamatuji, tak snad za E to dám. Držte mi pěsti.
S pozdravem Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené