Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

6.1.13

1. týden 2013

Tak první týden roku 2013 je pryč. U mě se nic moc nedělo. V pondělí byl Silvestr, tak jsem slavila až do půlnoci. Na Nový rok jsem vstávala v šest a jela na tři mše. Ne nezbláznila jsem se. Ve středu jsem byla na mši svaté a pak jsem jela do divadla na hru Škola základ života. Bylo to ztvárněno podle stejnojmenného filmu. Ve čtvrtek jsem se začala učit. V pátek jsem byla na mši svaté a pak jsem šla na kafe s komorňákem. Domlouvalo se co se bude hrát. V sobotu jsem doučovala, hrála na varhany a jela na mši svatou. Z důvodu prázdnin se florbal nekonal. Škoda. V neděli jsem byla na třech mších svatých. Na dvou jsem ministrovala a zpívala a na jedné jsem zpívala a hrála. Zpívání bylo v pohodě, to hraní bylo horší. Nedopadlo zrovna dle mých představ. Odpoledne jsem se dívala na Stargate a učila se. Moc mi to nešlo. Ve středu mám zkoušku, tak mi prosím držte pěsti, ať to nějak zvládnu. Ve čtvrtek mám první tělocvik, skoro celé čtyři hodiny. Já to asi nepřežiju. Ještě navíc bez oběda. To snad umřu. V pátek jdu podruhé na zápočet z didaktiky hudební výchovy, který se skládá z hry na klavír a taktování. To taktování možná dám bez přípravy, ale ten klavír bude horší. A pak frčím domů. Přeji všem úspěšný druhý týden roku 2013.
Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené