Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

12.8.12

Téma č.22 Knihy

Týden je fuč, většina prázdnin taky.
Tématem byly knížky.
V pondělí jsem byla na doučku angličtiny. Jela jsem tam na kole. V pondělí jsem byla také na mši svaté. Překvapili mě dva kněží, kteří koncelebrovali. Jeden ministrant, spíš ministrantka, a tři kněží. Úterý bylo nějaké klidné. Nic podstatného se nestalo. Ve středu jsem tam jela znovu. Místo toho týdne, co jsem byla na vodě. Ve čtvrtek jsem začala psát jednu povídku. Možná se tu v nejbližší době objeví, ale možná taky ne. Asi bude chtít ještě přepracovat, i když se mi v této podobě docela líbí. Tak asi zůstane tak, jak jsem ji napsala. Ještě uvidím. V pátek jsem ji dokončila a začala druhou. Ta ještě není dokončená. Neuvěřitelně plodný týden. K Ari jsem nenapsala ani řádku. :) No, v sobotu se zase celkem nic nedělo. V neděli jsem byla na pouhých dvou mších. Třetí měli Salesiáni. No to bude asi všechno.
S přáním krásného týdne
Vanimaré

P.S.: Tématem příštího týdne je č. 42, Domy.
V.

P.P.S.: Fotka na začátku článku je moje polička nad postelí. Většinou jsou to liturgické knihy. Je tam vidět Bible, Kancionál, direktář a Breviář. Ještě se tam nachází knížka příběhů od Bruna Ferrera. Ta poslední největší černá knížka je z knihovny.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené