Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

6.5.12

Téma č. 28 Výlety

Tak týden je pryč a že byl teda zajímavý. Dneska hodnotím trochu pozdě, jak jste si jistě všimli, ale přece.
Fotky z cyklostezky nejsou žádné, zapomněla jsem foťák. Tak alespoň nabídnu fotky z dřívějších výletů do okolí Oslavan. Ovšem neočekávejte nějaké památky. Některé fotky jsou letošní, některé loňské a některé i zimní.
Za týden se stalo hodně věcí. Od neděle do pondělí jsem byla v Olomouci. Jen na dvě vyučovací hodiny. Naštěstí jsem dala zápočet z atletiky. V tom teple se opravku krásně cvičilo. Po rytmické gymnastice jsem si musela dát sprchu. Pak jsem spěchala na vlak. Cesta domů proběhla s biologií. Přípoj do Ivančic jsem v pohodě stihla. Odpoledne jsem byla na mši svaté a do půl dvanácté jsem seděla u ohně a pálila čarodejnici. Na prvního máje jsem vyjela na cyklostezku. Ujeli jsme 25 km a měli jsme toho docela dost. Ono v tom vedru to stejně moc dobře nejede. Večer jsem opět zamířila do Olomouce. Středa byla v pohodě. Ve čtvrtek jsem nedala a moc se stydím, zápočet ze sportovních her. Buď je ten míč tak velký, nebo ten koš tak malý. No jo, asi zůstanu u fotbalu a florbalu. Domů jsem ovšem ve čtvrtek nedorazila. Měla jsem poměrně blbý nápad jít v tom vedru pěšky z hlavního nádraží až na Barvičovu ulici v Brně. Procházka krásná, batoh těžký a vedro neúnosné, ale došla jsem. Domů jsem dorazila až ve tři čtvrtě na devět. Pátek byl pohodový. Komorňák byl ve velkém obsazení. Přidala se k nám i mladší generace houslistů a houslistek. Pak jsem ještě měla sílu na volejbal. Sobota byla trochu divná. Dva pohřby a florbal. Jeden pohřeb proběhl hladce, ale ten druhý byl trochu, alespoň z mého pohledu dost chaotický. Neděle byla jako vždy ve znamení tří mší svatých, jako ostatně každou neděli, a odjezd do Olomouce. Tohle píšu v Olomouci za hřmotu a bleskotu bouřky.
S přáním krásného týdne
Vaše Vanimaré

P.S.: Dalším tématem jsou Květiny, téma č. 1.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené