Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

29.1.12

Téma č.45 Krajinky

Tak opět jsem tu s fotkama. Musím čtenáře a případné rejpavcce upozornit, že fotky jsou staršího data.


A dále krátké zhodnocení týdne. Od pondělí až do středy, jsem měla klid. Samozřejmě jsem se musela učit angličtinu, což mě teda vůbec nebavilo. Ve čtvrtek jsem šla na zápočtový test. Ještě nevím, jak dopadl, ale tajně doufám, že tam nebudu muset jet ještě jednou nebo nedej Bože opakovat. Odpoledne jsem jela vlakem domů. No to byl zase zážitek. pendolíno z Ostravy mělo půl hodiny zpoždění. Tím jsem naštěstí nejela. Rychlík z Brna měl jen deset minut. O to horší bylo zjištění, že vlak do Brna má dvacet minut, tudíž jsem měla pramalou šanci stihnout lokálku do Ivančic. No, nestihla jsem ji. Domů jsem dorazila s půlhodinovým zpožděním. Cesta spěšným vlakem do Bránic byla taky k nezaplacení. Stála jsem u záchodu. Když opomenu stále se otevírající dveře, tak v Silůvkách při brždění na mě málem vypadl hasící přístroj. Raději jsem hnedka druhou zastávku vystoupila a přesedla na přípoj do Ivančic. Pak jsem zjistila, že bus jede až za necelou půlhodinku. Pátek byl vklidu a sobota taky. Volejbal i florbal jsem si užila. Na florbale jsem se pořádně rozjela až po hodině a půl, ale přece. :-) Zamrzá nám tu řeka, ale led nevypadá nic moc. Takže z toho bruslení asi opět nic nebude.
Mějte se krásně, užíjte si týden a v neděli jsem tady znovu. Možná i dřív, ještě uvidím, jak moc se mi bude chtít psát a přepisovat.
V.

P.S.: Tématem na přelomový týden ledna a února je Keramika. Téma č. 38, jestli se nepletu.
V.

P.P.S.: Cvičím stále.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené