Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

7.10.24

Začínám obnovovat své zvyky

Aspoň ty, které jsem doteď dělat nemohla, kvůli kolenu.
Včera a dneska jsem vyrazila do přírody. A tak se pochlubím pár fotkama.
Krásné panorama mezi Zbýšovem a Zastávkou.
Pár houbiček. Nevím, co to je a naštěstí houby nejím. Asi už bych se několikrát za život otrávila.
To je pavučin co? Když jsem včera došla domů, měla jsem skoro bílé kalhoty a kabelka byla pěkně žíhaná.
Pokus o uměleckou fotku. Přítel mi i zastavil, abych měla klid na focení. V reálu to bylo více barevné a krásnější.
Nejspíš bedle. Ale to byly talíře. Dnešní úlovek.
Květ.
Další houba. Dnešní úlovek.
Pohled na oblohu skrz duby.
Pokus o uměleckou fotku na mé oblíbené skále. Tam bych dokázala prosedět celé hodiny. Ticho, klid, sluníčko, příroda a já. Kytku jsem dostala od přítele, který vyrazil do přírody se mnou.
Pohled pro změnu skrz koruny borovic.
Tak jsem si trochu ulevila. Musela jsem se prostě podělit. Jinak to nešlo.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené