Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

28.7.24

22.7. - 28.7.2024

Tak poslední celočervencový týden je za námi. Příští už je přelomový a pro mě bude asi dost náročný. Uvidíme. A co se dělo?
V pondělí jsem byla celý den doma. Jen jsem s mamkou byla nakupovat a pak jsem hlavně četla knihu Runy osudu. Zase nějaká fantasy z dob vikingů. Odpoledne jsem sedla k šití. Prvně v ruce, pak i na stroji. Byl to nádherný pocit znovu šlapat. Dokončila jsem vikingskou kapuci.
V úterý dopoledne brzký budíček. Obědvala jsem na studeno v nemocnici, protože jsem od dvanácti měla rehabilitace. A jelikož mě neměl kdo odvézt, musela jsem v jedenáct autobusem. Rehabilitace byla rychlá a pozitivní. Dostala jsem se s úhlem až na osmdesát stupňů. Bez pomoci. S pomocí to bylo až osmdesát pět. Minulý týden jsem měla něco málo přes šedesát. To je dobré ne?
Odpoledne jsem si dala polívku, kafe, zmrzlinu, meloun a četbu. Po večeři jsem chtěla vyšívat, ale nezadařilo se. Tak jsem párala. Trochu mě to mrzelo, ale co se dá dělat. Nebyla jsem s tím spokojená.
U večeře jsem koukla na poslední film Rychlý jako vítr. Pak jsem poslouchala písničky a do noci jsem se začetla.
Na rehabilitaci jsem začala číst Bouřkovou sezónu.
Ve středu dopoledne odpočinek a taky zjištění, že mám špatně vystřižené kalhoty. Tak nic, znovu. Naštěstí to šlo napravit prostředky dostupnými doma. Nemusela jsem objednávat novou látku, navíc tu, co mám, tu neměli. Trochu se mi ulevilo. Následně jsem něco málo sešila a hned to zase párala, protože mi to nevycházelo.
Odpoledne jsem si dala kafe a zmrzlinu a odjela s přítelem pryč. Přespala jsem u něj, protože měl od čtvrtka dovolenou a odjížděl na vodu. Cestou na byt jsme se stavili v Tescu a za jeho mamkou. Tam jsem dostala velký gymnastický míč. Hned večer jsem si na něm zacvičila. Večer jsem u filmu dočetla knihu Runy osudu.
Ve čtvrtek se mi moc nechtělo z postele, ale musela jsem. Dopoledne jsem konečně zametla byt. Už jsem to dala. Pak jsme balili. Já jen na cestu domů, přítel na vodu. Měla jsem jet letos s ním. Ale koleno nechtělo.
Odvezl mě domů a do nemocnice na další kolo rehabilitací. Domů už jsem pak jela autobusem. Doma jsem si dala pozdní oběd a kafe. Pak jsem usedla za šicí stroj, upravila si jednu část kalhot a vše sešila dohromady. U večeře jsem se koukla na film Vinnetou a Old Firehand. Už mi to chybělo. Ty filmy. Potom jsem u toho entlovala. V noci jsem přečetla první kapitolu knihy Murthag. Vracím se do Alagaësie.
V pátek dopoledne mi přišel balíček ze Stoklasy. Potřebovala jsem si objednat mizící fix na textil. Taky jsem se zastavila ve Zdravé výživě. Pak jsem usedla k entlování a dodělávání kalhot. Za dva dny jsem to zvládla dodělat. Teď ještě vyprat a je to. Může se na akce a v kostýmu.
Vlastně už jen boty. Snad se vejde do mých, co mi nesedí.
Je pravda, že jsem trochu u toho šití nadávala, ale nakonec jsem to vyřešila. Musela jsem prodloužit jednu část. Najednou mi to vycházelo a sedělo. Takže ten starý původní jsem vyhodila. U toho šití jsem se dívala na Vinnetoua, na první díl.
Potom jsem si dala kafe a zmrzlinu. Chvíli jsem taky četa Zaklínače a koukla  u večeře na Poklad na Stříbrném jezeře.
V sobotu se mi nechtělo z postele, vylezla jsem až ve čtvrt na deset. Dopoledne jsem si hlavně četla. Odpoledne jsem to zkombinovala s šitím. Rozhodla jsem se, že si ušiju šátek na hlavu a taky jeden typ kapuce. Nejlépe oboustranně. Látku jsem našla. Do sedmi večer jsem měla vše sešité na stroji. Po sprše jsem se u večeře dívala na Vinnetou, Rudý gentleman a pak jsem entlovala. To dělám v ruce. Do noci jsem pak ještě stihla hrát na mobilu a přečíst jednu kapitolu Murthaga.
V neděli byl bouřkový budíček. Pak už jsem pořádně neusnula, tak jsem se pomodlila a četla Zaklínače. Na mši svaté jsem zpívala a sama. Nikdo jiný nepřišel. Dopoledne jsem si zacvičila a ušila si rychlopovlak na malý polštářek. Ze zelené vlny, ze které mám vikingský kabát. Do oběda jsem entlovala. Po obědě jsem v tom při sledovaní filmu Vinnetou a míšenka Apanači pokračovala. Nezapomněla jsem na kafe a zmrzlinu. Pak jsem entlování dokončila a chystala se na byt.
A to bude pro tento týden asi všechno. Užívejte si počasí, já zase budu pěkně rehabilitovat.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené