Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

1.1.24

Četba listopad, prosinec 2023

Poslední měsíc roku 2023 je pryč. Tak přináším seznam četby. Není moc dlouhý. Opět.
Přečetla jsem pouhých deset knih. Tu poslední jsem dočítala na silvestra.

1. Příliv démonů – Laurie Forest (E-kniha)
2. Noční obloha, Praktický průvodce po hlavních souhvězdích – Mark Westmoquette
3. Zahrada slibů a lží – Paula Brackston (E-kniha)
4. Zaklínač, Encyklopedie – Alain T. Puysségur
5. Proti pravidlům – Kinga Litkowietz (E-kniha)
6. Beren a Lúthien – John Ronald Reuel Toklien
7. Jak Anděla viděla anděla – Marie Poledňáková
8. Kalvárie a mše svatá – Fulton Sheen
9. Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel – Jonas Jonasson (E-kniha)
10. Snílek ve tmě - Jana Németová (E-kniha)

Na Berena a Lúthien jsem čekala skoro dva roky. Možná i déle. Na Poledňákovou jsem narazila zcela náhodou v knibudce. Na Kingu a Laurie jsem taky chvíli čekala. A jak jsem narazila na Staříka? Je to díky filmu, ale kniha je mnohem lepší. Je tam popsáno více detailů, jsou tam i situace, které ve filmu nejsou. Je pravda, že do filmu se nevejde vše z knihy.
Polovina přečtených knih byly fyzické.
Vaše čtenářka Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené