Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

6.4.23

Missa chrismatis

Neboli Mše svěcení olejů. Poprvé s novým diecezním biskupem.
No těšila jsem se a nezklamala jsem se. Krásná liturgie, spousta kněží a o dost víc jáhnů než vloni. Kousek ode mě seděl vyučující z katedry. Dokonce vlastně hned dva. Letos měli i ošetřené bezlepkové přijímání. Loni jsem nepřijímala, protože jsem na tu dietu najížděla.
Kázání bylo vtipné a krátké. Nebo mi tak připadalo, protože jsem letos poprvé mohla sedět. Samozřejmě hned za kněžími. Před sebou jsem měla nachystané oleje k posvěcení. Na fotce je vidět Křižmo a Infirmorum.
Kvůli dietě jsem se taky prošla až dopředu, protože bezlepkové přijímání bylo v boční kapli hned pod schody v presbytáři.
Prožila jsem si to krásně. Jako každý rok. Krásné svátky velikonoční a radost ze vzkříšeného Pána.
Tak zase za rok se tam snad objevím. Dá-li Pán.
Vaše duchovně a liturgicky povznesená Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené