Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

23.4.23

17.4. - 23.4.2023

Další neděle. Je čtrnáct dní po Velikonocích a já mám pocit, že ten čas utíká pořád rychleji. A co se dělo?
V pondělí dopoledne práce. Přežila jsem. A to byl dost výživný den. Radši nevzpomínat. Odpoledne jsem si spravila náladu nádhernými chvílemi u koní. Nádherně jsem si zajezdila na Orphee. Je to dobrá učitelka.
Večer jsem odpočívala, u večeře koukla na další díl Stargate a pak jsem si četla.
V úterý mi bylo zase špatně. Klasika. Docela si zvykám. Dopoledne jinak práce, překvapivě klidná, odpoledne pokec s kolegyní, kafe a nákup riflí. Potom jsem sedla na vypracování papíru pro katechumenku. Dost se mi u toho přepisování motaly prsty a musela jsem se opravovat. Trvalo mi do skoro dvě hodiny. Do noci jsem si četla.
Ve středu dopoledne práce. Trochu zpříjemněná tím, že jsem učila jen dvě hodiny. Dětem jsem dopřála dvě hodiny informatiky. Po čtyřech týdnech. Odpoledne na mě čekala příprava na křest a večer mše svatá. Naštěstí jsem se vyhnula nákupu. Mamka jela dříve než po kafi. Doma jsem si dala kafe.
Odpoledne jsem si chvíli četla Tajemství čokoládovny. Jsem dost zvědavá, jak to dopadne. Je to dost napínavé.
U večeře jsem se dívala na Stargate. Do noci jsem četla Tajemství čokoládovny. Na knihu Middle-Earth Landscapes nedošlo. Nevadí. Tajemství čokoládovny jsem dočetla.
Ve čtvrtek dopoledne klidná práce. Bylo plavání. První komplikace nastala u autobusu. Poslali nám menší než obvykle. Ale nějakým způsobem jsme se vlezli. Další komplikací byla voda na bazéně. Bylo jí dost, ale pak netekla. Takže žádná sprcha. Děti to přežily. Snad. Pak jsem měla hodinu volno a následovala čeština.
Po obědě jsem si chvíli četla a šla se rozčilovat s puberťáky. Dvě hodiny nábožka jsem přežila. Doslova. Děckám se moc nechtělo přemýšlet a vlastně nic dělat.
Později jsem se omluvila ze šermu, protože rýma. Nepříjemná a otravná.
U večeře jsem se dívala na Stargate. Později jsem si vymalovala jednu mandalu. Bavilo mě to. Chvíli. Pak jsem se opět začetla do Middle-Earth Landscapes za poslechu hudby. Do šermu jsem ze zdravotních důvodů nešla. Nešla jsem ani do sboru.
V pátek dopoledne práce. Zvládla jsem si nachystat spoustu věcí a zaplatit jeden zájezd do Beskyd. Docela se těším. Čtyři hodiny s dětmi utekly jako voda a volná hodina byla ještě rychlejší. Chvíli jsem pracovala a pak jsem si četla.
Odpoledne jsem měla hodinu náboženství, následovala mše svatá a orchestr. Tam jsem si krásně odpočinula. Přede mší jsem dostala nový škapulíř, protože ten starý se mi roztrhl. Po obědě jsem se prošla trávou. Bosky. Krásný pocit. Země lehce chladila, stébla jarní trávy lechtala. Cítila jsem se krásně.
V sobotu ráno jsem byla na mši svaté. Dopoledne jsem pracovala na všem možném a taky jsem stihla chvíli číst Middle-Earth Landscapes. Chystala jsem se taky na koncert do kaple. Koncert proběhl v pohodě. Jen u jedné písničky mě přemohl záchvat kašle. Naštěstí jsem nemusela odejít a dozpívala jsem. Pak jsem utíkala domů na grilovačku. Měl jsem rybu, kapra i krkovičku. Oboje bylo skvělé. Však letos poprvé. Následovala zahřívací sprcha. Do noci jsem četla.
V neděli dopoledne mše svatá. Nezpívala jsem a byla jsem ráda. Stále mě nechce pustit rýma. Když jsem zpívala s lidem, tak jsem se nedostala na e2. Nějak to nechtělo zaznít. Do oběda jsem si spravila nátepníky a nachystala si repelentní náramek. Odpoledne jsem vyrazila. Tentokrát to bylo delší než obvykle. Nešla jsem totiž sama, ale s bývalým spolužákem ze základky. Celou cestu jsme se bavili o všem možném. Podívala jsem se zase na nová místa, kam normální lidé nechodí. 
Krásná roklina. Cesty tam nevedou a když už, tak jedině zvířecí.
Výhled na skálu nad cestou. Na té skále jsem stála také asi před půl hodinou, než byla pořízena tahle fotka. Potok vůbec netuším, kde je, ale byl nádherný.
Doma jsem si pak dala kafe a malou svačinku. U večeře jsem se dívala na Stargate a dál jsem nabírala sálu na další pracovní týden. A od oběda jsem na levé ruce nosila ortézu. Začalo mě pobolívat zápěstí. Asi trochu prochladlo.
A to bude pro tento týden asi všechno. Krásný další týden roku 2023. Poslední dubnový. Užívejte sluníčka i deště. Obojí je potřeba.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené