Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

30.10.22

24.10. - 30.10.2022

A je po prázdninách.
V pondělí jsem byla v práci. Zvládla jsem pět hodin. Bylo to celkem v klidu. Po obědě jsem vyrazila za miláčky. Těmi čtyřnohými. Za Arturem, to předně, a za Ernestem. Ernest se zase trochu předvedl. Však Artur taky. Na konci mi nechtěl dát nohu. Tu stejnou jako posledně. Víc o ježdění je v pondělním článku. Doma jsem si dala sprchu a odpočívala.
V úterý na mě čekala ještě práce. Přežila jsem pět hodin. Z toho jsem měla jednu hudebku u čtvrťáků. Poslechli jsme si Lašské tance a zazpívali si spoustu písniček. Odpoledne jsem šla s kolegyní na kafe. Ona měla kafe a zákusek, já čaj. Jako vždy. Vyzvedla jsem si taky dva balíčky. Jeden na poště, ten byl z Ovečkárny. Nová vlněná přikrývka, vlněnou ortézu a vložky do bot. Následně jsem šla do Zásilkovny pro balíček z Albatrosu. Bylo tam pět knih. Více v článku z úterka. No jo, udělala jsem si radost.
Večer jsem si četla knihu od Timothy Radcliffe Proč chodit do kostela.
Ve středu jsem spala do půl osmé. I tak se mi pak nechtělo z postele. Dopoledne jsem vyplela růže, vyryla mečíky a vlastně zryla celý záhon. Už je nachystaný na tulipány.
Do oběda a většinu odpoledne jsem se dívala na Eternal love. Večer jsem šla na mši svatou. Zpívala jsem, musela jsem. Přede mší jsem si vyzvedla balíček na poště. Ještě očekávám jeden. Myslím, že ten nejdražší. Mám z něho radost.
Odpoledne jsem se začetla do knihy Proč chodit do kostela a poslouchala u toho soundtracky Eternal love of dream a Eternal love.
Po kafi jsem se podívala na dva díly Eternal love a pak jsem šla do sboru. Do šermu jsem nešla. Škoda. To jsem se těšila, že půjdu. Večer jsem stihla ještě další dva díly a pak jsem si zase četla.
Před rokem jsem v tento den odjížděla na dva dny ke koním. Nesmírně jsem si to užila a vlastně od té doby jezdívám celkem i pravidelně na koních. Však o tom taky píšu.
V pátek jsem byla ráno na mši svaté. Zpívala jsem, musela jsem. Ani šoufl mi nebylo. Úspěch. Dopoledne jsem s mamkou vařila a odpoledne četla. Dočetla jsem knihu Proč chodit do kostela a pokračovala v četbě Krámku se starožitnostmi. Do večera jsem koukala na Eternal love a stihla jsem šest dílů. Do noci jsem četla Krámek se starožitnostmi.
V sobotu ráno jsem byla na mši svaté. Byla tichá, tak jsem nezpívala. Dopoledne jsem pomáhala v kuchyni a vysála celý dům. Stihla jsem dočíst i Krámek se starožitnostmi a začala číst Elfskou kuchařku. Po obědě jsem ji dočetla a začala číst Průvodce světem J. R. R. Tolkiena od Davida Daye. Do večera jsem koukala na Eternal love. Opět jsem stihla šest dílů. Pak jsem zalezla do postele s Průvodcem.
V neděli jsem se konečně trochu vyspala. Posunoval se čas. Dopoledne jsem šla na mši svatou. Nezpívala jsem. Dneska se snažil někdo jiný. Seděla jsem dole. Vedle mě seděl jeden muž, o půl hlavy menší jak já, a před přijímáním mi řekl, že mám krásný hlas. Toho si musím vážit, zas tak často to neslyším.
Jinak kněz byl dneska cizí. Z bývalé farnosti našeho pana faráře. Při kolektě si trochu zkrátil doxologii. Jen to asi nikdo nepoznal. Překvapil mě ale tím, že v eucharistické modlitbě jmenoval i emeritního biskupa. Zbytek dopoledne jsem pomáhala v kuchyni a četla si.
Odpoledne jsem nakoukla na internet a vyrazila do přírody. Krásně se dýchalo, ticho bylo a hromada krásných myšlenek. Možná je přepíšu, protože jsem si je konečně zapsala. Vzpomněla jsem si, že s sebou nosím sešit a tužku.
Taky přidám zase pár fotek.





Cestou domů jsem se stavila na hřbitově a potkala našeho pana faráře. Chvíli jsme pokecali a já šla domů na kafe. Doma jsem zase koukala na Eternal love.
Koukla jsem taky na pátý díl Rychlý jako vítr. Docela zajímavý příběh. 
A to bude pro dnešek asi všechno. Prázdniny jsou v minulosti a od zítřka zase práce. Takže užívejte sluníčka, pokud bude svítit, odpočívejte a těšte se z maličkostí.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené