Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

20.9.22

Série Znovu - Mona Kasten

Četla jsem to dlouho, skoro celý měsíc. Je pravda, že jsem neměla tolik času jako obvykle. Teď ty knihy trochu rozeberu. Nebude to recenze, ale jen moje pocity, dojmy a tak podobně.
Vždycky je ústřední dvojice, někdo nový, někdo starý. Každý má za sebou temnou minulost, které se snaží zbavit, oprostit se od ní, ale není to tak lehké. Ústřední dvojice se několikrát pohádá, vždy se obává nových citů, protože se dříve zklamali. Nakonec spolu nečekaně skončí v posteli a úplně na konci jsou spolu. Všechno končí dobře.
Allie a Kaden - Začít znovu
Dawn a Spencer - Věřit znovu
Sawyer a Isaac - Cítit znovu
Everly a Nolan - Doufat znovu
Jude a Blake - Snít znovu
Knihy a jejich děje jsou dost podobné, stále stejný princip zápletky. Nejlepší mi však přijde hned první díl série Znovu. Pak už je to stejné. V každém díle se objevují stejné výše jmenované postavy. Úplně cizí a nová postava je Jude z posledního dílu. Třetí a čtvrtý díl jsem četla naopak. Ale ono to ve finále moc nevadilo.
Autorka velmi dlouho tají minulosti svých postav. Většinou ta zpověď končí v moři slz a láskyplných obětí. Hrozně moc citových výlevů. Hodně psychologicky propracované postavy, hlavně ty ženské. Neustálé naslouchání myšlenkám hrdinek. Někdy mě přišly docela dost psychicky narušené.
Četlo se to docela dobře. Poslední díl byl částečně i retrospektivní. Části byly z dávné i blízké minulosti. Trochu jsem se obávala ke konci, že spolu nebudou, ale nakonec jsem se happyendu dočkala. V9ce prozrazovat nebudu.
Četla jsem to od 3. září do 20. září, do dneška.
Vaše čtoucí Vanimaré

P. S.: Koukám, že dneska mám na svědomí dva články. Nějak jsem se rozjela. Nevadí.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené